معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران : ما به این بلوغ رسیده ایم که ایران اسلامی را با وحدت ، انسجام و همدلی بسازیم

شهریار (پانا) - آئین افتتاح مدرسه امام سجاد (ع) شهر باغستان شهرستان شهریار با حضورنماینده مجلس شورای اسلامی ومعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۴۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران : ما به این بلوغ رسیده ایم که ایران اسلامی را با وحدت ، انسجام و همدلی بسازیم

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: امیدوارم ما بیشتر به سمت شعور و برنامه ریزی حرکت کنیم تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتر راه را برای تحصیل شایسته دانش آموزان این مرز و بوم هموار نماییم .

احسانی ضمن تقدیر از حضور مسئولان حاضر که با نگاه خدمت وارد این مدرسه شده اند بیان کرد: با تحلیلی شخصی در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می توان به این نتیجه رسید که تهدید‌های دشمنان و صحبت‌های بی پایه و اساس آنها ، فقط سعی در تفرقه افکنی بین مسئولان و مردم این نظام اسلامی دارد .

اوبا توجه به شرایط کنونی دنیا و اینکه چطور از این بحران‌ها خارج شویم گفت: باید با همدلی و هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور، با نگاه تخصصی به سیاست و مدیریت قدم برداریم چرا که ما در کشور به این بلوغ رسیده ایم که خودمان بتوانیم کشورمان را بسازیم پس با وحدت، انسجام و همدلی بیشتر در راستای تحقق پیام مردم در راهپیمایی22 بهمن حرکت می کنیم تا شرمنده این مردم قدرشناس نباشیم .

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از نگاه ویژه خیرین نیکوکار و نیک اندیش و کمیسیاریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ساخت این مدرسه تقدیر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار