اعزام دانش آموزان خنج  به اردوی راهیان نور 

خنج (پانا) - دانش آموزان پسر مقطع دبیرستان مدارس شهرستان خنج امروز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۹۳۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش آموزان خنج  به اردوی راهیان نور 

سرهنگ حسن کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خنج در حاشیه آیین اعزام این کاروان به خبرنگار پانا گفت: این کاروان با یک دستگاه اتوبوس سفر خود را آغاز کرد .

سرهنگ کریمی، فرهنگ دفاع مقدس را سبب توسعه و تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: فرهنگ جهاد و شهادت سبب دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی شده است و دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

حسین میرشکاری رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان خنج نیز با اشاره به مدت زمان چهار روزه این سفر گفت: دانش آموزان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی شلمچه، و یادمان شهدای عملیات های غرورآفرین هویزه، والفجر و شهدای گمنام اهواز بازدید می کنند.
میرشکاری خاطرنشان کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان نیز در نظر گرفته شده است.
غفوری رئیس آموزش وپرورش خنج نیز بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان تأکید کرد و افزود: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

در این کاروان اعزامی، که ۴۵ نفر از دانش آموزان شهرستان خنج را شامل می شود، رروحانیون و راویان دفاع مقدس، دانش آموزان را با آرمانهای شهدا آشنا میکنند.

خبرنگار:سمیرا ابونجمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار