مدیر کل آموزش وپرورش استان به مناسبت حضور پرشکوه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن پیامی صادر کرد

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ضمن دعوت ازآحاد مردم بیدار و همیشه در صحنه استان به ویژه فرهنگیان فهیم و دانش آموزان عزیز برای حضور حداکثری در راهپیمایی این روز بزرگ، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۹۲۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش وپرورش استان به مناسبت حضور پرشکوه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن پیامی صادر کرد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان متن این پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر ولیال عشر

یوم‌الله 22بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی واستقلال رابرای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده‌ی جهان به ارمغان آورد. دراین روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت واطاعت از ولی‌فقیه، زنجیره‌های اسارت طاغوت را فرو ریخته وبیرق اسلام و‌قرآن را در ایران‌اسلامی به اهتزاز درآوردند.

تقارن سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی با ایام‌فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره(س) بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب‌اسلامی و بیان سلحشوری‌ها، دلاورمردی‌های ملت ایران‌اسلامی در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی به جهانیان است.

ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از آحاد‌مردم بیدار و همیشه در صحنه استان به ویژه فرهنگیان فهیم و‌دانش آموزان عزیز دعوت می‌کنم تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب، شهدا و آرمان‌های عظیم انقلاب‌اسلامی ایران را به جهانیان اعلام کنند.

به لطف پروردگار و با همت والای ملت‌ایران، مکر دشمنان به خودشان بر خواهد گشت. انشاالله

علیرضا نخعی

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار