مدیرکل آموزش و پرورش استان: وجهه فرهنگی انقلاب اسلامی یکی ازبرجسته ترین ابعاد آن است

زاهدان(پانا)- به گفته‌ی مدیر‌کل آموزش و‌پرورش استان و‌بلوچستان به برکت وجود آینده‌سازان دردستگاه عظیم تعلیم و‌تربیت، این انقلاب ٰیک انقلاب‌فرهنگی است.

کد مطلب: ۸۹۰۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان: وجهه فرهنگی انقلاب اسلامی یکی ازبرجسته ترین ابعاد آن است

علیرضا نخعی در مراسم محوری گلبانگ‌انقلاب اظهار داشت: وجهه‌فرهنگی انقلاب‌اسلامی یکی از برجسته‌ترین ابعاد آن است و یکی از اهداف این انقلاب‌اسلامی اصلاح، ارتقا و تعالی نسل‌های آینده است.

وی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم خوب درک کنیم وتلاش کنیم به اهداف بلند برسیم و بچه های ما بتوانند توفیق درک عظمت انقلاب اسلامی ایران را داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: یکی از برکات انقلاب همین هست که مسئولین وعالیترین مقامات آنها متواضع ترین و با اخلاق ترین هستند و الگوی معرفت هستند.

نخعی گفت: در چهلمین بهارانقلاب، آموزش و پرورش توفیقات زیادی کسب کرده و تحولات و اقدامات انجام شده همگی در راستای انجام وظیفه ما بوده و هست.

وی خاطر نشان کرد: ما بدهکار مردم هستیم و هر چه تلاش کنیم برای مردم کم است و امروز روزی است که باید بدانیم در این 40سال چه خدماتی صورت گرفته است

نخعی ادامه داد: آموزش و پرورش در طول عمر انقلاب تحولات عظیمی را شاهد بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح نمود: مهمترین دستاورد این انقلاب، استقلال، عزت و روی پای خود ایستادن است و چه انسان‌هایی که در پیروزی انقلاب فداکاری کردند و جان عزیز خود را تقدیم کردند.

وی افزود: امروز تداوم انقلاب اسلامی به فداکاری بیشتری نیاز دارد مخصوصا در حوزه فرهنگ و تعلیم و تربیت که حساسیت خاص خود را دارد.

نخعی اظهار داشت: این انقلاب بخش عمده‌اش تحول فرهنگی بوده است بنابراین مسئولیت آموزش و پرورش و معلمان در این راستا مهم بوده و باید درک اهمیت این زمان و مخاطراتی که وجود دارد، با هوشمندی و هوشیاری صورت پذیرد.

وی ادامه داد: امروز شرایط پیشرفت و امکانات برای همه مهیا ست و برای تداوم انقلاب همه باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار