دانش آموزان دخترانه فاطمیه کوگیر با کارمندان جهاد سازندگی طارم سفلی دیدار کردند

قزوین (پانا) - دانش آموزان دخترانه فاطمیه کوگیر، همچنین با حضور آقای کلهرمعاونت پشتیبانی اداره آب منطقه از اداره ی جهاد سازندگی طارم سفلی دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۸۹۰۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان دخترانه فاطمیه کوگیر با کارمندان جهاد سازندگی طارم سفلی دیدار کردند

دانش آموزان دخترانه پایه یازدهم رشته تجربی دبیرستان فاطمیه کوگیر با همفکری یکدیگر و راهنمایی های سرکار خانم مظلوم دبیر درس مربوطه و نیز با همکاری دیگر مسئولین از اداره جهاد سازندگی طارم سفلی دیدار و گفت و گو کردند.

در طی این دیدار ها جناب آقای رفیع کلهر معاونت پشتیبانی اداره آپ منطقه اظهار خشنودی و خرسندی از حرکت دانش آموزان نمود و خودرا نیز یکی از دوستداران محیط زیست معرفی کرده و دانش آموزان را جهت زنده نگهداشتن محیط زیست تشویق نمود.

در ادامه مسئول محترم جهاد کشاورزی جناب آقای مهندس خدایاری با تمام وجود فعالیت صورت گرفته را تصدیق نموده و جهت افزایش کیفیت فعالیت دانش آموزی قول مساعدت و همکاری در فراز آموزش های نوین در این راستا مبذول فرمود.

در پایان بخشداری محترم منطقه جناب آقای مهندس حسنی پایه گذاری حرکت های این چنینی را در مدارس لازم دانسته و دانش آموزان را در این زمینه ها تشویق نموده و قول حمایت همه جانبه در این راستا را اعلام نمودند .
خبرنگار: حدیثه کشاورز نیکرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار