«ابرو گوندش» با حکم دادگاه ترکیه موظف به پرداخت بدهی‌های «رضا ضراب» شد

تهران (پانا) - خواننده معروف ترکیه «ابرو گوندش» همسر «رضا ضراب»٬برای پرداخت بدهی‌های همسرش در ترکیه تحت فشار قانونی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۸۹۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
«ابرو گوندش» با حکم دادگاه ترکیه موظف به پرداخت بدهی‌های «رضا ضراب» شد

به گزارش ترکیش مینتس، ابرو گوندش خواننده ترکیه‌ای و همسر رضا ضراب تاجر ایرانی که این روزها به جرم «کمک به دولت ایران برای دور زدن تحریم‌ها» در ایالات متحده آمریکا زندانی است، با حکم دادگاه ترکیه موظف به پرداخت بعضی بدهی‌های همسر خود در این کشور شده است.

به گفته DHA، مدیریت مجتمع ویلایی منطقه بیوک چکمه‌چه بابت 25 هزار لیره ترکیه از ضراب شکایت کرده است. گزارش شده است که ضراب مالک بیش از 40 ویلا در این مجتمع ساختمانی است.

از زمانی که ضراب در ترکیه نیست اخطاریه‌ای به همسر او «ابرو» ارسال شد که این خواننده به آن اخطاریه اعتراض کرد و گفت که او و شوهرش هیچ دارایی مشترکی ندارند و بدهی‌های ضراب هیچ ربطی به او ندارد.

ضراب در سال 2017 به دادستانی ایالات متحده پیشنهاد معامله داد و بعد از آن با دولت آمریکا در پرونده «هالک بانک» همکاری کرده است که گفته می‌شود این بانک دولتی ترکیه به دولت ایران برای گریز از تحریم‌ها کمک کرده است.

ضراب در 2013 مظنون اصلی پرونده تحقیق و تفحص فساد اداری در ترکیه بود که پسران دو وزیر این کشور نیز به نوعی درگیر ماجرا شده بودند. ضراب متهم به پرداخت رشوه هنگفت به وزرا و مدیران ارشد دولتی در ازای کمک آن افراد در دور زدن تحریم‌های علیه ایران شده بود.

ترجمه: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار