مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

اختصاص مبلغ 300 میلیون ریال به مدارس استثنایی قطب ایرانشهر با هدف تقویت کارآفرینی

زاهدان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت:شورای آموزش وپرورش ایرانشهر یکی از کار آمد ترین شوراهامی باشد.

کد مطلب: ۸۸۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص مبلغ 300 میلیون ریال به مدارس استثنایی قطب ایرانشهر با هدف تقویت کارآفرینی

علیرضا نخعی در جلسه شورای آموزش و پرورش قطب ایرانشهرکه با حضور رئیس سازمان استثنایی کشور برگزار شد، اظهار داشت:شورای آموزش وپرورش ایرانشهر بعنوان یکی از کار آمد ترین شورا های استان است.

وی ضمن تقدیر از همت و همراهی اعضاء با مدیریت آموزش و پرورش عنوان داشت: مشارکت همه اعضا در سطوح مختلف اداری و مدیریتی از فرماندار تا دانش آموزان با استعداد در انجام امورات بی نظیر است و ما باید این سطح از کیفت را حفظ کنیم.

نخعی با بیان اینکه هر منطقه وشهرستان باید یک مدرسه مخصوص برای کودکان استثنایی با نیازهای ویژه داشته باشد افزود: همه مدیران شهرستانها و مناطق با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی حتما نسبت به راه اندازی مدارس استثنایی مورد نیاز برای سال تحصیلی آینده اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان با تاکید بر رویکرد اصلی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تقویت مهارت آموزی در مدارس، از اختصاص مبلغ 300 میلیون ریال به هر کدام از مدارس استثنایی قطب ایرانشهر جهت تقویت کارآفرینی و ایجاد مهارت کسب وکار برای بعد از تحصیل دانش آموزان استثنایی خبر داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار