۱۰بهمن :

دومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر برگزار می شود

بوشهر(پانا)_ دبیر دومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر گفت : دومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر دهم بهمن در بوشهر برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۸۷۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر برگزار می شود

حجت الاسلام حمیدرضا جعفری زاده گفت : بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این یادواره روز 10 بهمن ماه سال جاری با حضور خانواده شهدا، جانبازان و طلاب و روحانیون استان برگزار می شود.

دبیر دومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر با اشاره به سخنران این مراسم اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران مهمان ویژه و سخنران این یادواره خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر تعداد 40 شهید روحانی را تقدیم این انقلاب کرده است ابراز داشت: تجلیل از خانواده های آنها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و ایثارگری های این افراد بر همه لازم و ضروری است. شهدا با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز این درخت به ثمر نشسته و ریشه های محکمی دارد.

حجت الاسلام جعفری زاده افزود: برنامه ریزی هایی برای برگزاری هرچه بهتر این یادواره به عمل آمده است، همچون دیدار با خانواده شهدا، فضای سازی مدارس علمیه استان، طراحی پوسترها و عکس نوشته های شهدا و انتشار در فضای مجازی، طراحی سایت و کانال های فضای مجازی یادواره از جمله این کارها بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار