مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد:

تامین اعتبار لازم برای برگزاری کلاس‌های کنکور در شهرستان‌های میانی استان بوشهر

بوشهر(پانا) - مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به مطالبه مدیرکل آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری کلاس‌های کنکور در شهرستان‌های میانی استان گفت: اعتبار لازم برای برگزاری کلاس‌های کنکور در شهرستان‌های میانی طبق روال گذشته تخصیص و ابلاغ می شود.

کد مطلب: ۸۸۳۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تامین اعتبار لازم برای برگزاری کلاس‌های کنکور در شهرستان‌های میانی استان بوشهر

سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تاکید بر تقویت تعامل و ارتباط بین صنعت و آموزش پرورش گفت: تقویت پایه علمی دانش آموزان مقطع متوسطه برای ورود به دانشگاه های برتر کشور با محوریت چهار شهرستان جنوبی استان از اهمیت بسزایی برخودار است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: سعی خواهیم کرد کلاس های تقویتی کنکور که با حمایت سازمان به نمایندگی از صنعت نفت برگزار می شود با جدیت و کیفیت بیشتری تداوم یابد.

وی تصریح کرد: رویکرد ما تقویت پایه علمی دانش آموزان چهار شهرستان جنوبی(دیر،کنگان، جم و عسلویه) برای ورود به رشته - دانشگاه های برتر کشور است زیرا آینده سازان و متخصصان صنعت نفت در دانشگاه ها تربیت خواهند شد و تمام تلاش ما این است که با اقدامات موثر زمینه ها را برای پیشرفت دانش آموزان فراهم کنیم.

موسوی افزود: انتظار ما این است اداره کل آموزش و پرورش استان نیز راهنمایی و مشورت های لازم به منظور اجرای با کیفیت این طرح اعلام کند تا عموم دانش آموزان از نتایج این طرح بهره مند شوند.

وی با اشاره به مطالبه مدیرکل آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری کلاس های کنکور در شهرستان های میانی یادآور شد: اعتبار لازم برای برگزاری کلاس های کنکور در شهرستان های میانی طبق روال گذشته تخصیص و ابلاغ می شود.

موسوی اضافه کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در برگزاری یادآواره شهدای دانش آموز استان مشارکت لازم را با آموزش و پرورش استان خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست ضمن تشکر از همراهی ها و تعاملات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سنوات گذشته اظهار داشت: استمرار طرح های آموزشی توسطه منطقه ویژه از درخواست های آموزش و پرورش استان است.

ناصر کرمی با اشاره به پوشش شهرستانهای چهارگانه جنوبی توسط مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز در سال گذشته و سال جاری ادامه داد: آموزش و پرورش استان از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انتظار دارد اعتبار مورد نیاز را در حد توان برای سایر شهرستان های استان مصوب و ابلاغ کند تا در فرصت باقیمانده در سال جاری برنامه ریزی های لازم برای شروع کلاس ها صورت گیرد.

کرمی بر لزوم مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با آموزش و پرورش استان در قالب مسئولیت های اجتماعی تاکید داشت و خاطرنشان کرد: بدیهی است موفقیت آموزش و پرورش، آینده بهتری برای استان در بر خواهد داشت و همچنین باعث پرورش و تامین نیروهای کارآمد برای صنعت خواهد شد.

کرمی گفت: اختصاص بخشی از هزینه های حاصله از درآمد، ضمن انجام تعهدات مبتنی بر مسؤولیت ها و تکالیف اجتماعی، بسترساز توسعه شتابان و ترسیم کننده افق های روشنی پیرامون مباحث آموزشی خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار با بیان اقدامات انجام شده توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: این سازمان از سال تحصیلی 94-93 اقدام به برگزاری کلاس های کنکور با همکاری آموزشگاه های آزاد در قالب طرح نخبه پروری در دو شهرستان کنگان و عسلویه نمود.

حسین درتاج ادامه داد: این طرح از سال 95-94 دو شهرستان دیگر از شهرستان های جنوبی را در برگرفت و شهرستان های جم و دیر نیز به طرح اضافه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار