رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی اعلام کرد:

کسب 2 رتبه دوم و یک رتبه­ سوم سهم پیشتازان آذربایجان­‌غربی از اردوی‌ملی سال 97

ارومیه (پانا)- رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان‌غربی از کسب 2 رتبه دوم و یک رتبه­ سوم توسط تشکل پیشتازان آذربایجان‌غربی در اردوی‌ملی سال 97خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۲۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 2 رتبه دوم و یک رتبه­ سوم سهم پیشتازان آذربایجان­‌غربی از اردوی‌ملی سال 97

حسین عباس‌زاده در گفت و گو با خبرگزاری‌پانا در رابطه باعملکرد تشکل پیشتازان آذربایجان غربی در اردوی‌ملی سال 97 گفت: با توجه به اعلام وضعیت تیم های دانش آموزی اعزامی به اردوی ملی پیشتازان سال 97، دانش آموزان پیشتاز آذربایجان غربی 2 رتبه دوم و یک رتبه سوم را در این اردو کسب کرده اند.

وی افزود: تیم امداد و نجات و کمک های اولیه پیشتازان دختر متشکل از دانش آموزان شهرستان های تکاب و میاندوآب موفق به کسب رتبه دوم، تیم مخابره و جهت یابی پبشتازان دختر متشکل از دانش آموزان شهرستان های نقده و کشاورز موفق به کسب رتبه دوم و همچنین تیم مخابره و جهت یابی پیشتازان پسر شهرستان سلماس موفق به کسب رتبه سوم شده اند.

به گفته عباس زاده 72 دانش آموز ، 14 مربی به همراه عوامل اجرایی در قالب دو اردوی دختران و پسران به اردوی ملی پیشتازان در تابستان اخیر اعزام شده اند.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی ضمن تشکر از مربیان و دانش آموزان تشکیلاتی حاضر در اردوی ملی گفت: سازمان دانش آموزی استان برنامه ریزی ویژه ای را برای توانمند سازی دانش آموزان و مربیان پیشتاز انجام داده و 61 هزار دانش آموز و 1900 مربی ثبت شده در سامانه جذب، در قالب دوره های آموزشی، مهارت های مربوطه را آموزش خواهند دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار