مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کسب دو رتبه‌ی کشوری توسط پیشتازان دختر سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از کسب رتبه ی نخست چادر زنی و کسب رتبه ی دوم مخابره و جهت یابی دانش آموزان پیشتاز دختر استان در جشنواره مهارت های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۲۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو رتبه‌ی کشوری توسط پیشتازان دختر سیستان و بلوچستان

داود صیاد اظهار کرد: جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز کشور در قالب اردوی ملی تابستان امسال در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران برگزار شد .

وی افزود : در این جشنواره دانش آموزان پیشتاز آموخته های خود را در مهارت های صف جمع و نظام جمع ، چوب و گره ، امداد و نجات ، ساخت پروژه ، مخابره و جهت یابی ، فریاد های شادی و چادر زنی به نمایش گذاشته وبا سایر دانش آموزان به رقابت پرداختند .

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان تصریح کرد : جشنواره ی مهارت های تشکیلاتی که از آن به زندگی در شرایط سخت نیز یاد می شود شرایط خاص خود را دارد وبا اردوهای معمول تفاوت دارد چرا که دانش آموزان در ابتدای ورود به این جشنواره تمامی اسباب زندگی در شرایط بحرانی و سخت را دریافت می کنند و به صورت گروهی زندگی چند روزه با همکاری یکدیگر را تجربه می کنند .

صیاد با اشاره به اینکه مهارت آموزی و تربیت اجتماعی از ماموریت های اصلی سازمان دانش آموزی است بیان کرد : در بازنگری فعالیت های دانش آموزی نیاز های روز دانش آموزان احصا شده و فعالیت های دانش آموز محور بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر اساس نیاز های روز دانش آموزان پایه ریزی و اجرا می شود .

وی گفت : الحمدالله سیستان وبلوچستان در این دوره از جشنواره ی مهارت های تشکیلاتی نتایج درخشانی داشته است به گونه ای که در جشنواره دانش آموزان پیشتاز پسر این استان رتبه نخست کشوری در صف جمع و نظام جمع را از آن خود کرده است .

مدیر سازمان دانش آموزی استان اظهار داشت : دانش آموزان پیشتاز دختر نیز در بخش مخابره و جهت یابی مقام دوم و در چادر زنی مقام نخست کشور را کسب کرده اند .

صیاد ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند مربیان سازمان دانش آموزی بیان کرد : خوشبختانه با نگاه کیفی حوزه معاونت فعالیت های دانش آموزی و آموزش های اصولی و نظام مند در طول سال تحصیلی برای نخستین بار شاهد درخشش دانش آموزان استان در حوزه کشوری هستیم .

وی تاکید کرد : دوره تربیت مدرس قطبی با حضور مدرس کشوری برای نخستین بار در استان برگزار شده است و امیدواریم با دوره های آموزشی که برای مربیان و اعضای پیشتاز در استان برگزار خواهد شد شاهد درخشش روز افزون دانش آموزان در رقابت های کشوری باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار