بیانیه بسیج دانش‌آموزی به مناسبت حماسه ۹ دی؛

9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست

تهران (پانا) - بسیج دانش‌آموزی به مناسبت حماسه 9 دی بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۸۸۲۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی، متن بیانیه بسیج دانش‌آموزی به مناسبت حماسه 9 دی به شرح زیر است:

«حماسه 9 دی و حضور ده­ها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه­گران و تجدید میثاق با آرمان­های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی روز تجلّی غیرت دینی ملّت شریف ایران و فروزان شدن شعله‌های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیت‌های نهفته در لایه‌های فتنه 88 به شمار می‌رود و برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن‌ستیزی را در این کشور برافراشته نگه خواهد داشت. حماسه تاریخ‌ساز ۹ دی ۸۸ که عرصه نمایش بصیرت و پایبندی ملت ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیعت "امت" با "امام" و "نه" بزرگ به دشمن و هتاکان به عاشورای حسینی بود بر آحاد مردم تأکید می­کند اعمال فتنه گران و نیات پلید حامیان آنان به‌مانند آینه‌ای شکسته هرروز برابر تردیدکنندگان این جنایت و خیانت بزرگ و فراموش ناپذیر قرار گیرد تا آنانی که با شیوه‌های فریبنده و نوین در پی مهندسی فتنه‌های جدید برای ضربه زدن به ایران اسلامی و متوقف ساختن حرکت روبه‌جلوی انقلاب اسلامی را ناکام سازد.

فرزندان انقلابی و بصیر ایران اسلامی در بسیج­ دانش‌­آموزی ضمن گرامیداشت سالگرد این واقعه عظیم و تاریخی، نکاتی را به شرح ذیل مورد تأکید و تذکر قرار می‌دهیم:

بیعت و اطاعت محض از مقام عظمای ولایت و قرار دادن فتنه به‌عنوان خط قرمز برای همه، یکی از اصول اساسی علاقه‌مندان به‌نظام اسلامی هست.

اینکه گروهی دانسته و خائنانه و یا نادانسته و جاهلانه درصدد بی‌گناه نمایی فتنه گران و سران فتنه هستند، نشان از دست‌های پشت پرده‌ای دارد که می‌لرزد اما تلاش دارد تا فتنه 88 و خیانتی که به رأی ملت شد را از اذهان ملت پاک نمایند. برخی صاحبان تریبون­ها و مناصب سیاسی باید بدانند، فتنه 88 فراموش‌شدنی نیست.

مردم ایران اسلامی مستحضرند که دشمن باسیاست القای ناامیدی، فساد فراگیر در مسئولین، ناکارآمدی نظام اسلامی و بی‌پناهی مردم درصدد است تا فضای روانی و شناختی کشور را در دست گیرد و با عملیات ناجوانمردانه روانی و تروریسم سایبری، ایران اسلامی عزیز را به سمت اغتشاش و تجزیه ببرد. لازم است با استراتژی تقویت امید و همراهی مردم، نشان دادن خدمات شایان نظام اسلامی به محرومین و دستاوردهای انقلاب اسلامی، معرفی مسئولان پاک دست و خدوم به مردم و برجسته‌سازی نقاط ضعف جدی دشمن، در مقابل راهبردهای نظام سلطه بایستیم و موجب تداوم شجره مبارکه انقلاب اسلامی و تقویت جبهه مقاومت باشیم.

بسیج دانش‌آموزی ضمن تأکید بر نظارت دقیق مجلس برای اجرای قوانین، برخورد قاطع و سریع قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی، عزل و برخورد با مدیران نالایق و به‌کارگیری نیروهای کارآمد و انقلابی این‌گونه ابراز می‌دارد که برای برون‌رفت از شرایط موجود اقتصادی، راهکارهای متعددی نزد کارشناسان اقتصادی وجود دارد و دولت موظف است با گذر از نولیبرالیسم و دل کندن از قراردادهای استعماری همچون برجام، سند 2030 و FATF به آغوش انقلاب بازگشته، مسئولیتش در قبال مردم را به سرانجام برساند و فتنه‌های اقتصادی دشمنان را ناکام سازد.

۷- در پایان مجدداً تأکید می‌کنیم که همیشه و در همه حال همچون گذشته تنها رهگشای امور کشور را منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای دانسته و آحاد جامعه اعم از مردم، مسئولین قوا و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت نموده و خود نیز با اتکای به خداوند بزرگ و بلندمرتبه بر این راه نورانی اعلام استواری می‌نماییم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار