در راستای تعمیق باورهای دینی و ملی :

یادواره شهید قاسم خدادادی در شهرستان لالی برگزار شد

لالی (پانا) - در راستای تعمیق باورهای دینی و ملی یادواره شهید قاسم خدادادی در شهرستان لالی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۰۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهید قاسم خدادادی در شهرستان لالی برگزار شد

در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و همچنین تعمیق باورهای دینی و ملی این مدیریت،یادواره شهید قاسم خدادادی که آموزشگاه ابتدایی پسرانه ای در لالی مزین به نام مبارک این شهید بزرگوار است با هدف پیوند مسجد و مدرسه،در مسجد امام حسین (ع) شهرستان لالی و با حضور امام جمعه ،فرماندار ،خانواده شهید ،مدیر آموزش و پرورش،معاونت و کارشناسان حوزه پرورشی اداره،کارشناسان شاهد،ارزیابی و ابتدایی اداره ،اولیاء و دانش آموزان مدارس شهرستان لالی برگزار شد.

مصطفی فاریابی رییس آموزش و پرورش لالی هدف از برگزاری یادواره های شهداء را احیاء شدن فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در بین دانش آموزان دانست و اضافه کرد: برگزاری این مراسمات ضمن ترویج فرهنگ شهادت، ولایتمداری و شجاعت در بین قشر دانش آموزان،آنها را با زندگی نامه و شخصیت شهداء نیز آشنا می کند.
او ادامه داد:با توجه به سنّ حساس نوجوانی و جوانی که احساساتی از قبیل ارزش گذاری برای شخصیت خود و دیگران در این دوره شکل میگیرد،برگزاری این یادواره های ارزشمند و معرفی شخصیت و زندگی نامه شهیدان،تاثیر فرهنگی مناسبی را در روحیه انقلابی دانش آموزان ایجاد می کند.
در ادامه این مراسم حجه الاسلام سید احمدی امام جمعه لالی درباره اهمیت شهید و فرهنگ ایثار و شهادت طبق احادیث و آیات شریفه قرآن سخنانی را ارائه نمود.
همچنین نظر به اینکه برگزاری این یادواره مقارن شده با ایام وفات حضرت معصومه(س)،در ادامه مراسم نوحه خوانی و عزاداری انجام شد.
سپس برادر شهید قاسم خدادادی ضمن حضور در مراسم،درباره شخصیت و اخلاق و خاطرات آن شهید بزرگوار سخنانی ارائه کرد و در ادامه به جهت اولین برگزاری یادواره شهید،از مدیریت آموزش و پرورش و همچنین مدیر و کارکنان آموزشگاه قدردانی بعمل آورد
در پایان این مراسم به رسم یادبود و تقدیر لوح سپاس و هدایایی از طرف مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی به خانواده بزرگوار شهید و همچنین مدیرآموزشگاه شهید قاسم خدادادی توسط امام جمعه ،فرماندار و مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار