نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان درمجلس شورای اسلامی خبر داد:

دریافت مجوز احداث 5 آموزشگاه از بنیاد برکت

بیرجند (پانا) ـ نماینده مردم شریف شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز احداث 5 آموزشگاه در استان را از بنیاد برکت اخذ کرده است.

کد مطلب: ۸۷۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دریافت مجوز احداث 5 آموزشگاه از بنیاد برکت

حجت الاسلام محمدباقر عبادی نماینده مردم شریف شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین بازدید از 3 آموزشگاه شهر اسدیه از توابع شهرستان درمیان؛ اظهار کرد: بیشترین کمبود از لحاظ فضاهای آموزشی که یکی از عمده چالش های آموزش و پرورش نیز هست، در حوزه انتخابی من قرار دارد.

وی با اشاره به ساخت چندین فضای آموزشی توسط خیرین نیکوکار و اداره کل نوسازی مدارس استان، تصریح کرد: احداث فضاهای آموزشی لازم ولی کافی نبوده و هنوز دانش آموزان زیادی در سه شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف از فقر فضای آموزشی استاندارد رنج می برند.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اگر خواهان رشد و توسعه همه جانبه کشور هستیم باید آموزش و پرورش در اولویت برنامه ریزی ها قرا گرفته و به عنوان نخستین دستگاه در تقسیم اعتبارات توجه شود، ابراز داشت: این مسئله مهم متأسفانه تا کنون مغفول دولت ها بوده و هست.

حجت الاسلام عبادی با بیان این که ارائه خدمات به آموزش و پرورش باید به گونه ای باشد که معلم دغدغه ای به جز تربیت صحیح و اسلامی دانش آموزان نداشته باشد، اضافه کرد: یکی از بسترهایی که ما را در تحقق این مهم کمک می کند اجرای سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی نظام تعلیم و تربیت است.

وی با تأکید بر جذب معلمین از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد و افزود: به منظور جبران کمبودها در بخش نیروی انسانی باید سهمیه جذب دانشجو در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان افزایش یابد.

گفتنی است در ادامه چند تن از فرهنگیان به عنوان نماینده فرهنگیان شهرستان به بیان مشکلات و خواسته های جامعه فرهنگیان مرزنشین از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار