ازسال کذشته تاکنون ضورت گرفته است :

اهداء جهیزیه به 27زوج جوان بی بضاعت

خوسف (پانا) - مدیر مرکز نیکوکاری مسجد جامع شهرستان خوسف گفت :از سال گذشته تاکنون به 27زوج جوان خوسفی جهیزیه ای به ارزش دویست میلیون ریال برای هرنفر اهدا شده است.

کد مطلب: ۸۷۶۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اهداء جهیزیه به 27زوج  جوان بی بضاعت

محمد رضا خوشحال مدیر مرکز نیکوکاری مسجد جامع شهرستان خوسف گفت : با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر عمل امینانه به نیات واقفان خیراندیش و در راستای رسالت‌های خطیر مرکز نیکوکاری مسجد جامع شهرستان خوسف در نظارت و صیانت از نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین خیر اندیش، این سازمان در قدم نخست اقدام به جمع آوری دقیق اطلاعات و آمار موقوفات مرتبط با مسئله ازدواج کرده و پس از احصاء کامل اطلاعات و استخراج ارقام ریالی موقوفات مرتبط، اقدام به تهیه این وسایل شده است.


وی هدف از ابلاغ این طرح را اجرای رویه‌ای واحد در اجرای نیات مرتبط با مسئله ازدواج دانست و افزود: اجرای این طرح باعث اجرای رویه‌ای واحد در عمل به نیات مرتبط با ازدواج شده و از اعمال سلیقه‌های شخصی و پراکندگی جلوگیری می‌کند.

مدیر مرکز نیکوکاری مسجد جامع شهرستان خوسف گفت : این جهیزیه شامل ۲۵ قلم وسایل اولیه زندگی اعم از یخچال فریزر، اجاق گاز ،لباسشویی،یک عدد فرش ۱۲ متری یک دست رختخواب دونفره،سرویس قاشق و چنگال ۶ نفره سرویس تفلون ،سرویس قابلمه روحی ۵رقم دسته دار، سرویس اوپال ۱۲نفره ، سرویس قوری و کتری ، سرویس کارد آشپزخانه، جارو برقی سطلی ، سرویس کفگیر ملاقه آویز، چایی ساز استیل آبمیوه گیری ، پلو پز ۳کاره ، آون توستر ،چرخ خیاطی دستی ، اتو بخار کف سرامیک ، سرویس سینی چایی خوری استیل ۳ رقم ، زود پز تک دسته ، کارد و چنگال میوه خوری ۶ دست ، ساعت دیواری ، بلورجات فلاکس چایی جعبه دار میباشد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال گذشته تا کنون به ۲۷زوج جوان بی بضاعت جهزیه اهدا شده است.


وی باحمایت های صورت گرفته از زوج های نیازمند بیان داشت:جهیزیه به ارزش دویست میلیون ریال پرداخت شد.


خوشحال گفت :ضمن اعلام برپایی کلاس های آموزش برای زوج های جوان عنوان کرد: از دیگربرنامه های کمیته امدادامام خمینی(ره)برای زوج های جوان زیرپوشش برگزاری کلاس های مشاوره خانواده و مسایل بهداشتی است.


وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی اجرای این طرح، ترویج فرهنگ حسنه وقف و بالخصوص وقف برای ازدواج جوانان است که تلاش شده در این برنامه از سخنرانان مطرح در سطح ملی استفاده شود تا ضمن ترویج فرهنگ ازدواج آسان به تبیین و ضرورت وقف برای امر ازدواج بپردازند تا خیرین را به این امر مقدس سوق دهند.

وی به سخنانش افزود: پس از این مراسم جهیزیه‌هایی که تهیه شده است به صورت یک کاروان نمادین در سطح شهر به نمایش گذاشته می‌شود و در نهایت به صورت محرمانه به خانواده‌هایی که شرایط لازم را برای برخورداری از این تسهیلات دارند با حفظ کرامت و عزت و به صورت غیر آشکار تحویل خواهد شد.
تنظیم : مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار