توزیع ۱۰ سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری خوسف

خوسف (پانا) ـ پس از اقامه نماز جمعه در مراسمی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان و مردم ۱۰ سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری شهر خوسف بین نوعروسان نیازمند توزیع شد.

کد مطلب: ۸۷۶۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۱۰ سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری خوسف

امام جمعه خوسف در این مراسم گفت: راه اندازی پایگاه های نیکوکاری از ابتکارات کمیته امداد امام خمینی(ره) بود تا در متن مردم باشد و خودشان پای کار باشند و به نیازمندان محله و جامعه خود کمک کنند و هیچ اعتبار دولتی ندارد .


« حجت اسلام والمسلمین شاهبیکی » در مورد مرکز نیکوکاری خوسف افزود: این مرکز تاکنون منشاء برکات زیادی در شهر بوده و از محل کمک های خیران و مومنان تاکنون حمایت های خوبی از مردم نیازمند در تهیه جهیزیه ، سبد کالا ، و... صورت گرفته که باید این رویکرد خیرخواهانه در بین مردم نهادینه شود.


رئیس مرکز نیکوکاری شهر خوسف هم گفت: این مرکز حدود شش سال است فعالیت می کند و تاکنون با جذب کمک های خیران و خیراندیشان توانسته حمایت های خوبی را از مردم ، نیازمندان و جوانان از جمله توزیع دو سری جهیزیه حدود 200 میلیون ریالی ، سبد غذایی چهار میلیون ریالی ، نوشت افزار ، لباس ، گوشت قربانی و عقیقه ، مواد غذایی و کمک به بیماران صعب العلاج ، سرطانی و ... داشته باشد.


« خوشحال » قیمت هر سری جهیزیه را حدود 200 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از هر نوعروس حدود 40 میلیون ریال دریافت شده و سری سوم جهیزیه نیز در راه است .

تنظیم : محمد حسن مشمولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار