رئیس فوریت های پزشکی لالی در گفت و گو با پاناخبر داد:

مصدومیت 9 نفر در سوانح جاده ای لالی

تیراندازی در یک نزاع دسته جمعی

لالی (پانا) -  رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان لالی در گفتگو با پانا با اشاره به چندین سانحه رانندگی و نزاع دسته جمعی از مصدوم شدن 12 نفر در این حوادث خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مصدومیت 9 نفر در سوانح جاده ای لالی

هوشنگ عالی پور اعلام کرد : روز گذشته در سانحه واژگونی یک خودروی پراید که در ابتدای جاده لالی به مسجدسلیمان رخ داد 5 نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند که با حضور نیروهای اورژانس به بیمارستان امید لالی اعزام شدند .

وی در ادامه افزود : در یک حادثه دیگر خودروی سواری پیکان با واژگونی در نزدیکی تونل های ابتدای جاده لالی به مسجدسلیمان دچار حادثه شد که در این سانحه هم متاسفانه سه نفر مصدوم شدند .

عالی پور اضافه کرد : در اتفاق دیگری که در سطح شهر و برای یک راکب موتورسوار افتاد سرنشین موتورسیکلت دچار حادثه شده که با حضور مرکز فوریت های پزشکی عملیات انتقال مصدوم به مراکز درمانی در سریعترین زمان ممکن انجام شد .

رئیس اورژانس شهرستان لالی در ادامه اظهار کرد : امروز در منطقه روستایی تراز از توابع بخش ِهتی و در یک نزاع دسته جمعی برخی از افراد با تیراندازی در این درگیری موجب مجروح شدن سه نفر شدند که بلافاصله و پس از اطلاع به اورژانس ، نیروهای فوریت های پزشکی به منطقه اعزام و روند انتقال مصدومان را در کوتاه ترین زمان انجام دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار