فرمانده انتظامی تهران: دشمنان به شیوه‌های اقتصادی و اجتماعی روی آوردند

تهران (پانا)- فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به تلاش پلیس برای برخورد با مفسدان اقتصادی و مخلان نظم اجتماعی، گفت افتخار پلیس پایتخت تلاش شبانه روزی برای خدمت رسانی به شهروندان است.

کد مطلب: ۸۷۴۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی تهران: دشمنان به شیوه‌های اقتصادی و اجتماعی روی آوردند

به گزارش روابط عمومی پلیس، سردار حسین رحیمی در همایش واکاوی آسیب‌های انتظامی و امنیتی پلیس پایتخت، با اشاره به توطئه دشمنان در خصوص برهم زدن امنیت و آرامش ایران اسلامی، گفت: با هوشیاری نیروی انتظامی و امنیتی و همچنین بصیرت مردم در سایه رهنمودها و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تیر دشمنان به سنگ خورد و بی نتیجه ماند.

این مقام ارشد انتظامی، با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی و تلاش‌های بی شائبه کارکنان و مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، خصوصا پلیس های تخصصی در ارائه خدمات اجتماعی و انتظامی به شهروندان، اظهار داشت: به تمامی همکارانم در مجموعه های انتظامی پلیس پایتخت که خالصانه و خاضعانه برای شهروندان خدمت رسانی می کنند، درود می فرستم.

رحیمی با اشاره به برنامه ریزی ها و توطئه برای براندازی نظام اسلامی، عنوان داشت: زمانی که دشمنان متوجه شدند به شیوه‌های نظامی نمی توانند کاری از پیش ببرند، به شیوه های اقتصادی و اجتماعی روی آوردند تا بتوانند به هدف خود که براندازی نظام ایران اسلامی است، دست پیدا کنند اما افتخار داریم که با تلاش شبانه روی نیروهای با اقتدار نظامی و انتظامی در برابر این حملات ایستادگی و مقاومت کردیم.

رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به این که در جامعه ما مردمی نجیب و شریف زندگی می کنند، گفت: پلیس همیشه خادم مردم است و تلاش داریم روز به روز بر عملکرد خود در برقراری نظم و انضباط جامعه بیفزاییم.

وی اظهار داشت: پلیس پایتخت با اقتدار پیش می رود و برای برقراری امنیت تلاش می کند و باید گفت که در این راه موفق عمل کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به تلاش پلیس برای برخورد با مفسدان اقتصادی و مخلان نظم اجتماعی، گفت: افتخار پلیس پایتخت تلاش شبانه روزی برای خدمت رسانی به شهروندان است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با تأکید بر تلاش مضاعف از سوی فرماندهان و کارکنان انتظامی تهران بزرگ در راستای نظم و آرامش شهروندان، گفت: باید به صورت شبانه روزی تلاش کنیم تا مدیون مردم نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار