در گفت‌وگو با پانا

مشتاقی، عضو شورای فنی فدراسیون کشتی: با برگشتن محمد بنا روزهای خوب برای کشتی فرنگی ایران تکرار می‌شود

تهران (پانا) - بهرام مشتاقی، عضو شورای فنی فدراسیون کشتی بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی را عامل رجعت روزهای خوب این رشته در المپیک 2020 توکیو عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۱۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مشتاقی،  عضو شورای فنی فدراسیون کشتی: با برگشتن محمد بنا روزهای خوب برای کشتی فرنگی ایران تکرار می‌شود

بهرام مشتاقی در گفت‌وگو با پانا در ین باره گفت: من همیشه موافق محمد بنا بودم و خودش هم این موضوع را خوب می‌داند، قدم بنا را مبارک می‌دانم. امیدوارم کشتی فرنگی با این سرمربی به روزهای خوبش بازگردد.

قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا ادامه داد: کشتی فرنگی با محمد بنا خاطرات خوشی دارد و در المپیک 2012 لندن با حضور بنا ما موفق به کسب سه مدال طلا شدیم. در المپیک 2016 ریو هم کسب دو مدال برنز نتیجه بدی نبوده و نیست اما چون بنا همیشه از خودش انتظارات زیادی دارد آن زمان از تیم رفت. من هیچ زمانی مخالف حضور او نبودم و نیستم. اگر ما مخالف حضور بنا در تیم ملی بودیم چرا در المپیک ریو همه اختیارات را به او دادیم؟

وی افزود: زمانی که بنا از کشتی فرنگی رفت هیچ کدام از اعضای شورای فنی در مورد رفتن او از کشتی نقشی نداشتند، همان‌طور که گفتم او خودش به خاطر توقعی که از خودش داشت، رفتن را به ماندن ترجیح داد.

عضو شورای فنی فدراسیون کشتی درباره محمد بنا گفت: مهمترین نکته‌ای که محمدد بنا دارد تجربه بالای اوست. کشتی فرنگی با این مربی به بهترین روزهای خود در المپیک لندن رسیده است و امیدوارم این موفقیت‌ها دوباره تکرار شود چرا که کشتی این توانایی را دارد تا در المپیک 2020 توکیو به بهترین نتیجه برسد. با برگشتن محمد بنا به کشتی فرنگی یک بار دیگر روزهای خوب کشتی برای ایران تکرار خواهد شد.

مشتاقی در پایان درباره ادامه همکاری‌اش با شورای فنی فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم که این اتفاق بیفتد چرا که کشتی با همفکری خانواده کشتی می‌تواند به موفقیت‌های خوبی برسد، همه ما موفقیت این رشته را می‌خواهیم و برای آن تلاش خودمان را انجام خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار