با حضور مدیر کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان زنجان در سازمان دانش آموزی استان؛

تفاهم نامه همکاری فی‌مابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان دانش آموزی استان زنجان امضا شد

زنجان (پانا) - با حضور مدیر کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان زنجان در سازمان دانش آموزی استان، تفاهم نامه همکاری فیمابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان دانش آموزی استان زنجان امضا شد.

کد مطلب: ۸۶۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری فی‌مابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان دانش آموزی استان زنجان امضا شد

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در این جلسه گفت: هدف این تفاهم نامه همکاری متقابل هر دو سازمان در ارائه خدمات مؤثر به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت و خانواده های آنها به منظور هم افزایی امکانات و توانمندی های آنان است.

وی افزود: باید به توسعه ی فرهنگ احسان ونیکوکاری در بین دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور پرداخته شود. ودانش آموزان بی بضاعت شناسایی و زمینه ی شکوفایی و رشد آنها فراهم شود. ایشان کمیته ی امداد را به عنوان معین دانش آموزان معرفی کرد که می تواند با اقدامات شایسته و شناسایی بستر های موجود ، علت یابی آشفتگی دانش آموزان،و تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان نیازمند به ارائه خدمات تحصیلی بهتر بپردازد.

فیروز مهدی رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان در این جلسه گفت: این سازمان آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در خصوص ابلاغ تفاهم نامه به مناطق و نواحی، شناسایی و معرفی دانش آموزان داوطلب عضویت در طرح «یاوران امداد» و ارسال لیست اسامی به کمیته امداد ، همکاری در برگزاری همایش ها و جلسه های مورد نیاز و ایجاد فضای لازم برای اجرای طرح های مشارکتی امداد به مدارس، اعلام می دارد.

وی افزود: بسترسازی برای ایجاد تشکل های دانش آموزی در قالب «یاوران امداد» حرکتی بسیار هوشمندانه در خصوص حذف هرگونه بی عدالتی در خصوص دانش آموزان نیازمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار