روزشمار هفته غذا اعلام شد

تهران (پانا) - سازمان غذا و دارو با اشاره به شعار ملی روز جهانی غذا، گفت برنامه‌های هفته غذا با چهار محور اصلی و تاکید بر کاهش مصرف قند، نمک و چربی، نشانگرهای رنگ تغذیه‌ای، برچسب اصالت، مبارزه با قاچاق کالا و ترویج و معرفی نشان ایمنی و سلامت اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۲۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
روزشمار هفته غذا اعلام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان غذا و دارو، غلامرضا اصغری با اشاره به ویژه برنامه های روز جهانی غذا گفت: شعار امسال روز جهانی غذا «رفتار ما، آینده ما را می‌سازد، تلاش برای دنیای بدون گرسنه تا سال ۲۰۳۰» مشخص و «تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقاء سلامت» به عنوان شعار ملی این روز درنظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه‌های این هفته با محوریت کاهش مصرف قند، نمک و چربی، نشانگرهای رنگ تغذیه‌ای، برچسب اصالت مبارزه با قاچاق کالا و ترویج و معرفی نشان ایمنی و سلامت اجرا می‌شود.

اصغری با تشریح برنامه‌های هفته غذا، عنوان کرد: شنبه۲۱ مهر با عنوان «غذا، آگاهی و سلامت»، یکشنبه ۲۲ مهر با عنوان «غذا، صنعت و سلامت»، دوشنبه ۲۳ مهر با عنوان «غذا، سفیران و سلامت»، سه شنبه ۲۴ مهر با عنوان، «همایش ملی روز جهانی غذا»، چهارشنبه ۲۵ مهر با عنوان «غذا، آموزش و سلامت»، پنجشنبه 26 مهر با عنوان «غذا، تحرک و سلامت» و جمعه 27 مهر با عنوان «غذا، معنویت و سلامت» در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار