ساختمان جدید کانون فرهنگی و تربیتی حضرت سلمان(ره) افتتاح شد

قم (پانا)- با حضور رضوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3، حمزه ای معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، پورمحمدیان ریاست سازمان دانش آموزی استان و صادق نژاد معاونت محترم پرورشی و تربیت بدنی، ساداتی مسئول محترم حراست ناحیه، اصحابی مسئول محترم ارزیابی عملکرد ناحیه و تشکل دانش آموزی پیشتازان ساختمان جدید کانون فرهنگی تربیت حضرت سلمان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۶۱۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان جدید کانون فرهنگی و تربیتی حضرت سلمان(ره) افتتاح شد

مدیرآموزش و پرورش ناحیه 3 به عنوان اولین سخنران این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و خیر مقدم به حضار و قدردانی از زحمات همه افراد و مسئولینی که برای انتقال کانون حضرت سلمان (ره) به مکان جدید زحمت کشیده اند هدف اساسی از تأسیس کانونهای فرهنگی تربیتی را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان عنوان کرد و گفت: این غنی سازی با راه اندازی رشته های فرهنگی، هنری، تربیتی، اخلاقی، ورزشی، هنرهای تجسمی، نمایشی، آموزشی، کارگاههای ادبی و مهارتهای اجتماعی و انجمنهای قرآنی، ورزشی، هنری، فناوری و ادبی در کانون های فرهنگی و هنری صورت میگیرد.
رضوی حائری گفت: کانون فرهنگی تربیتی یک واحد آموزشی، هنری، فرهنگی، تربیتی میباشد و دانش -آموزانی که عضو این مرکز میباشند، قطعا آینده ای موفق و سرنوشت خوبی در انتظار آنان خواهد بود .
سید حسین رضوی حائری تصریح کرد:جهت رسیدن به این اهداف احتیاج مبرم به کانون فرهنگی تربیتی دو شیفت می باشدکه قبلا با توجه به اهداف 6-3-3 بودن مدارس ،کانون حضرت سلمان (ره) به صورت یک شیفت بود که شیفت مخالف کانون ، مدرسه ی ابتدایی کرباسی پسرانه بود.
وی بیان کرد: با توجه به این نیاز اساسی با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه و با هماهنگی معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل و سازمان دانش آموزی ، مدرسه خدیوی که به علت کاهش آمار دانش آموزی منحل و دانش آموزان آن به مدارس دیگر منتقل شده بودند و به منظور استفاده بهینه از فضاهای آموزشی خالی در راستای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی و با توجه به عدم وجود مرکزفرهنگی هنری در آن منطقه به کانون فرهنگی تربیتی حضرت سلمان(ره) به این مکان منتقل و فعالیت خودرا در شیفت صبح و عصر،انجام خواهد داد
حمزه ای نیز در این آئین طی سخنانی از حسن نیت و اقدام شایسته مسئولین ناحیه و کانون حضرت سلمان (ره) قدردانی و و اظهار کرد از آقای رضوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه3 و جناب حجت الاسلام صادق نژاد معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه به جهت دو شیفته نمودن کانون سلمان و محیا نمودن این فضای فرهنگی تشکر ویژه دارم و ابراز امیدواری کرد با این تصمیم درست دانش آموزان بیشتری بتوانند از برنامه های فرهنگی و ورزشی کانون استفاده ببرند.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل، کانون های فرهنگی و تربیتی را محل پرورش و صیقل دادن استعدادهادانست.

وی در ادامه تصرح کرد: مدرسه محل کشف استعدادها و کانون محل رشد استعدادهاست که باتوجه به سابقه فعالیت درخشان و موفق مدیر کانون آقای حمیدرضا گائینی انتظار توفیق روزافزون برای این مجموعه را داریم.
لطیف عباسی کارشناس مسئول فعالیت های دانش آموزی و کانونهای ناحیه نیز در حاشیه این مراسم عنوان کرد: کانون حضرت سلمان(ره) که دارای دانش آموزانی با استعدادهای درخشان قرآنی، فرهنگی و ورزشی می باشد که تعدادی از این دانش آموزان در این کانون رشد یافته و هم اکنون در قسمتهای مختلف جامعه در پستهای مدیریتی مشغول به کار میباشند.
عباسی خاطر نشان کرد: این کانون در قسمتهای آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، مداحی، خوشنویسی، فوتبال، ژیمناستیک، آموزش زبان انگلیسی، آموزش رایانه، آموزش طراحی و نقاشی، آموزش رباتیک، آموزش شنا، آموزشهای رزمی و ... فعالیت دارد.
اجرای برنامه های قرآنی، مداحی و انجام حرکات ورزشی در رشتههای ژیمناستیک، رزمی، کشتی ...از دیگر برنامه های مراسم بود.
لازم به ذکر است، آدرس جدید کانون فرهنگی تربیتی حضرت سلمان(ره) واقع در پشت بیمارستان حضرت آیت الله گلپایگانی یا میدان سعیدی، خیابان هفتم تیر کوچه 11 پذیرای دانش آموزان در 2 شیفت صبح و عصر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار