پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 96 دانشگاه فنی وحرفه‌ای پرداخت می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1396 این دانشگاه تا آذرماه امسال خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۰۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 96 دانشگاه فنی وحرفه‌ای پرداخت می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، حسین سلمانی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مسئولان دانشگاه، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1396 دانشگاه فنی و حرفه‌ای را تا آذر ماه سال جاری صادر کرد.

بر این اساس پیرو نامه شماره 357904 مورخ 11 مهر ماه سال جاری محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مقرر شد تامین اعتبار پاداش بازنشستگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سه مرحله و به صورت مساوی طی ماه‌های مهر، آبان و آذر از سوی خزانه‌داری کل کشور تأمین و تخصیص شود.

گفتنی است دانشگاه با اعلام مشخصات تمامی افراد مشمول جهت دریافت پاداش پایان خدمت با مبلغ 214/605/189/013 ریال، به ترتیب زمان بازنشستگی، به وزارت امور اقتصادی و دارایی_ خزانه‌داری کل کشور معرفی و درخواست وجه خواهد کرد.

بر این اساس مشمولان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای محل اشتغال خود مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار