«بی تابستان» به اجرای خود در ایرانشهر پایان دادند

تهران (پانا) - نمایش‌ «بی تابستان» به کارگردانی امیررضا کوهستانی در سالن استاد سمندریان با 5 هزار مخاطب طی 17 روز در این مجموعه به اجرای خود پایان دادند.

کد مطلب: ۸۴۹۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
«بی تابستان» به اجرای خود در ایرانشهر پایان دادند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌«بی تابستان» به کارگردانی امیررضا کوهستانی با 5 هزار و 441 مخاطب طی 17 روز به اجرای عمومی خود در این مجموعه تئاتری پایان دادند.

نمایش‌ «بی تابستان» که از 14 مردادماه در ساعت‌های 19 و 21:30 اجرای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بود، شامگاه پنجشنبه 1 شهریورماه به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «بی تابستان» به کارگردانی امیررضا کوهستانی در 32 اجرای خودپذیرای 5 هزار و 441 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 4122 مخاطب با بلیت 40 هزارتومانی و 839 مخاطب با بلیت 30 و 25 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 480 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «بی تابستان» طی 32 اجرا مبلغ 190 میلیون و 25 هزار تومان بوده است.

شایان‌ذکر است پیش‌تر نیز در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی دو نمایش «یک روز تابستانی» و «خاموشی دریا» طی اجراهای مردادماه این مجموعه با استقبال 19 هزار مخاطب به اجراهای عمومی خود پایان داده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار