انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد آغاز شد

تهران (پانا) - مهلت انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 97 از امروز آغاز شد.

کد مطلب: ۸۴۵۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد آغاز شد

کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند از دوشنبه 22 مرداد ماه تا پایان روز سه‌شنبه 30 مرداد ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org و با توجه به نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب 100 رشته / محل اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه‌مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب کرده‌اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره‌مند شوند.

داوطلبانی که رشته/محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی‌کنند ، توجه داشته باشند پذیرش بخش اعظم رشته/ محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی هستند که درصورت تمایل برای ثبت نام به سامانه www.azmoon.org مراجعه کنند.

داوطلبان ابتدا از وجود رشته/محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام پرداخت هزینه دوره مربوطه کنند. با کد ملی به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (کد 7 رقمی) در انتهای کارنامه سازمان سنجش درج شده است به عنوان رمز عبور، می‌توانند وارد سامانه شوند.

نتایج انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار