نحوه جذب داوطلبان شغل معلمی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تشریح شد

بوشهر (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت : برای استخدام در آموزش و پرورش دانش‌آموزان و داوطلبانی که در آزمون کنکور سراسری 97 شرکت کرده‌اند و مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقمند به شغل معلمی باید معدل کل دوره دیبلم آنان حداقل 15 باشد و نمره علمی کل آنها بالاتر از 6500 و حداکثر سن 22 سال و بومی استان بوشهر باشند .

کد مطلب: ۸۴۲۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نحوه جذب داوطلبان شغل معلمی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تشریح شد

ناصر غلامی گفت: با توجه به اینکه مجوز و سهمیه استان بوشهر از 25 هزار نفر پذیرش در رشته‌های معلمی دانشگاه فرهنگیان حدود 945 نفر است و آینده شغلی فرزندان هم استانی را در کسوت معلمی تضمین می‌کند برای ثبت نام دعوت و اطلاع‌رسانی می‌شود که می‌‌توانند بنا به تحصیل دوره متوسط دوم و محل تولد خود کد رشته‌های مورد نظر را بر اساس زیر گروه آزمون مربوط در یکی از چهار قطب تعریف شده در استان انتخاب کرده و تا 25 مرداد ثبت نام کنند.

غلامی گفت : قطب شهرستان‌های دشتی، دیر، کنگان، جم و عسلویه به تعداد 139 نفر زن و 214 مرد، قطب شهرستان‌های گناوه و دیلم 50 نفر زن 82 نفر مرد و قطب شهرستان دشتستان 100 نفر زن و 141 نفر مرد، قطب شهرستان‌های بوشهر و تنگستان 89 نفر زن و 130 نفر مرد است.

غلامی گفت: محل کد شغل‌های هر قطب شامل چند بخش یا منطقه آزمون در شهرستان‌های مربوط است.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع 378 نفر زن و 567 مرد در تمام رشته‌های معلمی دروس مختلف پذیرش و از این تعداد 559 نفر برای آموزگاری است.

غلامی تاکید کرد: کسب اطلاعات بیشتر برای شغل معلمی در دفترچه‌های انتخاب رشته مربوط منعکس شده است.

تحصیل در مراکز علمی فرهنگیان چهار سال به‌صورت شبانه روزی و بیمه و با استخدام و پرداخت حقوق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار