«کنت مونت کریستو» در دستان تیم «پولدارک» بازسازی می‌شود

تهران (پانا) -– سازندگان سریال محبوب «پولدارک» تصمیم دارند همکاری خود را با ساخت سریال «کنت مونت کریستو» نوشته الکساندر دوما ادامه دهند.

کد مطلب: ۸۴۲۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
«کنت مونت کریستو» در دستان تیم «پولدارک» بازسازی می‌شود

به گزارش ایندپندنت، با پایان فصل چهارم سریال پرطرفدار «پولدارک»، تیم سازنده این سریال، به تهیه‌کنندگی «ماموت اسکرین» و نویسندگی «دبی هورسفیلد»، ساخت یک مجموعه تلویزیونی جدید را در برنامه کار دارند که اقتباسی از یکی از آثار کلاسیک ادبیات اروپاست.

انتخاب جدید این تیم داستان «کنت مونت کریستو» نوشته الکساندر دوما است که داستان آن بین سال‌های 1815 تا 1839 در فرانسه و ایتالیا اتفاق می‌افتد. برنامه‌ریزی برای این اقتباس جدید آغاز شده است و امید می‌رود همچون سریال درام «پولدارک» با نقش‌آفرینی «آیدن ترنر» محبوب و پربیننده شود.

«کنت مونت کریستو» در کنار «سه تفنگدار» شناخته‌شده‌ترین اثر دوماست که داستان آن در دوره سقوط ناپلئون و بازگشت دودمان بوربون‌ در فرانسه اتفاق می‌افتد. این رمان حکایت مرد جوانی به نام «ادموند دانتس» است که با صدور حکمی ناحق به زندان می‌افتد، 14 سال بعد از بند می‌گریزد، ثروتی به دست می‌آورد و درصدد انتقام از کسانی برمی‌آید که در حق او جفا کرده‌اند.

«دبی هورسفیلد»، نویسنده فیلمنامه پولدارک، درباره همکاری این تیم در پروژه جدید می‌گوید: فعلا در حال کار روی چند پروژه احتمالی هستم، اما سابقه همکاری پنج ساله ما در «پولدارک» این اشتیاق را در من ایجاد کرده است که با توسعه پروژه «کنت مونت کریستو» همکاری‌ام را با «دمیان تیمر» و «کارن تروسل» در ماموت اسکرین ادامه دهم.

وی ادامه داد: اثر کلاسیک دوما یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های ماجراجویانه تاریخ ادبیات دنیاست و ما مشتاقیم که شخصیت‌های جذاب و شور و هیجان این داستان بی‌نظیر را به تصویر بکشیم.

آخرین قسمت از فصل چهارم سریال «پولدارک» این هفته پخش شد و طرفداران پرشمار این درام زیبا را در انتظاری یک‌ساله تا شروع فصل بعدی رها کرد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار