معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد:

تمام جهان به احترام فرهنگ و هنر ایران قیام می کنند

بیرجند (پانا) - معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امروز دیگر صنایع ایران به اندازه حوزه فرهنگ و هنر در سطح جهان قابل رقابت نیست، بیان داشت: تمام جهان به احترام فرهنگ و هنر ایران قیام می کنند.

کد مطلب: ۸۳۶۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تمام جهان به احترام فرهنگ و هنر ایران قیام می کنند

سید هادی حسینی معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ایران اسلامی را در سطح جهان به هنر و فرهنگ آن می شناسند.

وی با اشاره به اینکه امروز دیگر صنایع ایران به اندازه حوزه فرهنگ و هنر در سطح جهان قابل رقابت نیست، ادامه داد: تمام جهان به احترام فرهنگ و هنر ایران قیام می کنند.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه احمد محبی یکی از مدیران موفق این وزارتخانه است، افزود: تلاش می کنیم در صورت موافقت صدا و سیما برای تمدید ماموریت وی، در استانی دیگر از توانمندی وی استفاده شود.

وی با بیان اینکه یک دوازدهم اعتبارات فرهنگی و هنری کشور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور اختصاص می یابد، افزود: جامعه فرهنگ و هنر اهل پول نیست و بیشتر برای دل خود کار می کنند.

حسینی با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی از مباحث فرهنگی و هنری استان از معاون سیاسی خواست در فصل ٥ به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کمک کند تا اثار فاخری تولید و ماندگار شود.

وی ادامه داد: جابحایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه مدیران استانی آغاز شده است و درخصوص تغییر مدیریت در خراسان جنوبی، تلاش شد از نیروهای خراسان برای استان استفاده شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از جامعه فرهنگی استان خواست در کنار مدیرکل جدید باشند و خطاب به مدیرکل جدید هم گفت: میز خدمت مدیران باید گِرد باشد تا رئیس و ارباب رجوع مشخص نباشند.

وی با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد یکصد وظیفه مختلف دارد، گفت: اولین وظیفه این وزارتخانه فعالیت ها و مباحث قرآنی است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تعامل مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با نماینده ولی فقیه، استاندار، سپاه و سیج و نیروی انتظامی تاکید کرد و از هنرمندان خواست تلاش کنند تا این حوزه زیرساختی کشور که ودیعه ای است از گذشتگان که به دست ما رسیده است، به خوبی به جلو برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار