طارم سفلی؛

80 نفر از دانش آموزان دختر طارم سفلی عازم مشهد مقدس شدند

قزوین ( پانا) - به همت سید حسین حسینی خیر و حامی مدارس آموزش و پرورش طارم سفلی، 80 نفر از دانش آموزان دختر مدارس عترت ماهین، زینبیه نیارک و فاطمیه کوگیر به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند.

کد مطلب: ۸۳۰۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
80 نفر از دانش آموزان دختر طارم سفلی عازم  مشهد مقدس شدند

سپهریان رئیس آموزش و پرورش طارم سفلی ضمن حضور در مراسم بدرقه دانش آموزان در تشریح این خبر گفت: با مساعدت و تامین اعتبار لازم توسط حامی مدارس منطقه آقای حسینی، دانش آموزان مدارس شبانه روزی دخترانه منطقه که نسبت به نیم سال اول ارتقاء معدل داشتند در قالب یک اردوی زیارتی- سیاحتی 5 روزه با همراهی 8 نفر از همکاران بنده به عنوان مربی و سرپرست اردوی دانش آموزی، صبح امروز عازم مشهد مقدس شدند.

سپهریان در ادامه افزود :به منظور تقویت و ترویج ارزش های دینی و مذهبی و همچنین ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر در زمینه های علمی، با 80 نفر از دانش آموزان دختر در مقاطع اول و دوم متوسطه مدارس شبانه روزی را که طی سال تحصیلی 97-96 در امتحانات خرداد ماه موفق به ارتقاء معدل شده اند را به مشهد مقدس اعزام کردیم.

وی ضمن تجلیل از زحمات و حمایت های بی بدیل سید حسین حسینی تصریح کرد، سال گذشته نیز دانش آموزان مدارس زینبیه و عترت ماهین با هزینه آقای حسینی به زیارت امام رضا(ع) مشرف شده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار