آزادی اقلیت ها، اهمیت بسیاری در توسعه گردشگری دینی دارد

ارومیه (پانا)- اسقف اعظم خلیفه گری ارامنه کل آذربایجان با اشاره به حیرت گردشگران خارجی از آزادی اقلیت های دینی در ایران گفت: این امر در دنیای امروز بی نظیر است و اهمیت بسیاری در توسعه گردشگری دینی دارد.

کد مطلب: ۸۲۶۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آزادی اقلیت ها، اهمیت بسیاری در توسعه گردشگری دینی دارد

گریگور چیف چیان افزود: گردشگران خارجی با حضور در کشورمان آزادی اقلیت های دینی در اجرای مراسم و مناسک دینی را مشاهده می کنند که این امر، دیدگاه آنان را نسبت به ایران تغییر می کند.


وی اضافه کرد: این گردشگران در بازگشت به کشور خود، آزادی و امنیت موجود در ایران و پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی از اماکن مذهبی پیروان ادیان الهی را تبلیغ می کنند.


وی ادامه داد: طبق گفته گردشگران خارجی، اقدامات نظام جمهوری اسلامی در ایجاد آزادی برای اقلیت های دینی برخلاف تبلیغات منفی غربی هاست و باید این امر بیش از پیش در دنیا اطلاع رسانی شود.


اسقف اعظم خلیفه گری ارامنه کل آذربایجان با بیان اینکه کلیساهای ایران به ویژه آذربایجان غربی به لحاظ قدمت حائز اهمیت بوده و در جذب توریست موثر است، افزود: کلیساها شناسنامه و هویت ما بوده و گردشگرانی که از این مکان ها بازدید می کنند، سفیرانی هستند که واقعیت جامعه ایران را در جهان تبلیغ می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار