مدیر آموزش و پرورش منطقه طارم سفلی ؛

تصمیم سازی از وظایف راهبردی روابط عمومی در سازمان هاست

قزوین (پانا) - همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی ، جعفر سپهریان در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش طارم سفلی با تجلیل از عملکرد کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش طارم سفلی، روابط عمومی را به عنوان بازویی توانمند در هدایت و مدیریت سازمان ها توصیف کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم سازی از وظایف راهبردی روابط عمومی در سازمان هاست

جعفر سپهریان رئیس آموزش و پرورش طارم سفلی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه با تجلیل از عملکرد محمد گونجی کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش طارم سفلی طی سال تحصیلی 97-96 افزود: امروزه نقش بی بدیل روابط عمومی در موفقیت و توسعه سازمان ها،ادارات و شرکت ها بیش از پیش حائز اهمیت است و با توجه به پیچیدگی های مدیریتی اهمیت عملکرد این حوزه دو چندان شده است.

سپهریان تصریح کرد : روابط عمومی قراردادن ویترین و گلچینی از فعالیت ها وعملکرد دستگاه ها و سازمان ها مقابل چشم مخاطبان و حتی مسئولان زمینه ها و فرصت های لازم برا توسعه، پیشرفت، موفقیت و پاسخگویی بهینه را به ارمغان می آورد.

شایان ذکر است رئیس آموزش و پرورش طارم سفلی پیش تر ، طی مراسمی رسمی از گونجی کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش طارم سفلی به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات تقدیر کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار