در گفتگو با خبرنگار پانا؛

رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم سفلی: فعالیت های آموزش و پرورشی در کنار یکدیگر معنا پیدا می کنند

قزوین (پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم سفلی گفت :در فعالیت های آموزش و پرورشی ما متولی یک امر واحد هستیم که نام آن آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۲۴۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم سفلی: فعالیت های آموزش و پرورشی  در کنار یکدیگر معنا پیدا می کنند

سپهریان رئیس آموزش و پرورش طارم سفلی در مصاحبه با خبرنگار پانا در پاسخ به این پرسش که فعالیت های آموزشی مهمترند یا فعالیت های پرورشی؟ گفت: ما متولی یک امر واحد هستیم تحت عنوان" آموزش پرورش" که در واقع موضوعی با دغدغه های مشترک و در کنارهم هستند و البته باهم معنا پیدا کرده و متجلی می شوند.

سپهریان در ادامه این مصاحبه اخلاق و درس خواندن و همچنین احترام به والدین و معلمان را وظیفه اصلی دانش آموزان دانست و شرط اثرگذاری آنان را یادگیری و گسترش توانایی ها و توانمندی هایشان اعلام کرد.

رئیس آموزش و پرورش طارم سفلی در پاسخ به این سوال که دانش آموزان چگونه می توانند زمینه پیشرفت خود را فراهم کنند؟ اظهار داشت: امروز که انرژی و شور جوانی در دانش آموزان وجود دارد و شرایط مهیا و آماده است باید با تمام وجود تلاش کنند و فعال باشند. ما در کنار دانش آموزان به همراه اولیاء و والدین دانش آموزان می توانیم یک مثلث بسیار قدرتمند تشکیل داده و زمینه ساز رشد و شکوفایی استعداد های بالقوه دانش آموزان و فرزندانمان در سطح منطقه شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به لطف خداوند تا کنون هرآنچه در توانمان بوده انجام داده ایم و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ایم و به امید خداوند و همراهی دوستان و همکاران عزیزم این مسیر را ادامه خواهیم داد.

خبرنگار پانا :حدیثه کشاورز نیکرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار