نظارت بهداشتی 90 اکیپ دامپزشکی بر عرضه بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان

تبریز (پانا)- مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: 90 اکیپ کارشناسی دامپزشکی در دو نوبت صبح و بعد ازظهر بر عرضه بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در جریان ماه مبارک رمضان نظارت خواهند داشت.

کد مطلب: ۸۲۲۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بهداشتی 90 اکیپ دامپزشکی بر عرضه بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان

امیرحسین بهداد مدیرکل دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود: امسال نیز همچون سالیان گذشته با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و جهت تأمین بهداشتی فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز مردم شریف استان، طرح ویژه تشدید نظارت بهداشتی بر عرضه فرآورده‌های خام دامی در تمامی شهرستانهای استان به اجرا گذاشته شده است.

وی با اشاره به نظارت بهداشتی 188 نفر از کارشناسان خبره‌ی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی بر تمامی مراحل تولید، توزیع و عرضه‌ی فرآورده‌های خام در سطح استان اظهار داشت: این کارشناسان در قالب 90 اکیپ ثابت و سیار ساماندهی شده و در دو نوبت صبح و عصر بر تمامی امکان تولید، توزیع و عرضه‌ی فرآورده‌های خام دامی نظارت خواهند نمود.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی یادآور شد: در طرح ویژه نظارت بهداشتی سال گذشته‌ی این اداره کل در ماه مبارک رمضان، بالغ بر 107 تن انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد، تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف کشف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج گردیده است.

بهداد در پایان ضمن درخواست از مردم شریف استان جهت دقت در تهیه فرآورده‌های خام دامی و توجه به تاریخ تولید و انقضایی که بر روی محصولات بسته‌بندی شده درج گردیده است خاطر نشان کرد: با متخلفین بهداشتی بدون کوچکترین اغماض برخورد قانونی شده و خاطیان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار