همایش خیران مدرسه طارم سفلی؛

پنجمین همایش خیران مدرسه یار و مدرسه ساز طارم سفلی برگزار شد

قزوین (پانا) - همایش خیران مدرسه یار و مدرسه سازطارم سفلی با حضور مسئولین طارم سفلی برگزار شد .

کد مطلب: ۸۱۴۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین همایش خیران مدرسه یار و مدرسه ساز طارم سفلی برگزار شد

جوانبخت،مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: تمامی مدارس طارم سفلی که نیاز به تعمیر و ترمیم آسفالت محوطه و حیاط مدرسه داشته باشند،سال 97 در دستور کار قرار گرفته و آسفالت این مدارس به هر تعداد که باشند نوسازی و ترمیم خواهد شد.

وی در ادامه صحبت های خود به تعهد 8 میلیارد تومانی خیران مدارس استان قزوین اشاره کرد که بطور کامل و صد درصدی این مبلغ محقق گردید و بیش از 45 درصد ساخت و ساز ها و تامین تجهیزات در سال گذشته توسط خیران انجام پذیرفت.

جوانبخت در رابطه با خدمات نظام جمهوری اسلامی پس از انقلاب گفت: فضاهای آموزشی رشد بسیار چشمگیری داشته به عنوان مثال قبل انقلاب ما 26 فضای دانشگاهی داشتیم که در حال حاضر این مقدار به 2800 واحد دانشگاهی رسیده تعداد 55 هزار کلاس درس با فضای جانبی (نمازخانه،آزمایشگاه، اتاق ورزش و...) 50 متر داشتیم که به 555هزار کلاس با 135 متر مربع فضای جانبی ارتقاء یافته و صرفنظر از تعداد کلاس ها، فضاهای در دسترس نیز رشد بسیار فزاینده ای داشته اند وی همچنین از رشد 30 درصدی افراد با سواد جامعه نسبت به دوران قبل انقلاب خبر داد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین تصریح کرد 65 درصد مدارس ما به لحاظ استحکام بنا استاندارد و مطلوب است و در برنامه های پیش روی 35 درصد باقیمانده طی پروژه های مختلف تخریب و یا بازسازی خواهند شد.

جوانبخت همچنین قول داد تمامی مدارس طارم سفلی که نیاز به تعمیر و ترمیم آسفالت محوطه و حیاط مدرسه داشته باشند در سال 97 در دستور کار قرار گرفته و آسفالت این مدارس به هر تعداد که باشند نوسازی و ترمیم خواهد شد.

خبرنگار: علیرضا افشارنجفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار