مقام سوم پینگ پنگ استان خراسان جنوبی گفت:

ورزش کردن به درس خواندنم لطمه‌ای وارد نکرده است

رتبه سوم پینگ پینگ استان خراسان جنوبی گفت: یک ورزشکار باید در هر رشته ورزشی از جمله پینگ پنگ اخلاق ورزشی را رعایت کند.

کد مطلب: ۷۱۳۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی امیر مهدی حسنی متولد 1383 دانش آموز پایه ی هفتم از دبیرستان دارالعلوم شهرستان بیرجند است.

در رابطه با این موفقیت خبرنگار پانا گفتگویی را با امیر مهدی حسنی دارنده مقام سوم استانی در رشته پینگ پنگ انجام داده است که در ادامه می خوانید:

از چه زمانی ورزش را به طور حرفه ای شروع کرده اید؟

یک سال و نیم است که در رشته پینگ پنگ فعالیت میکنم و توانسته ام در مسابقات به مرحله کشوری راه یابم. که یک مقام سوم استان را کسب کرده ام و یک بار هم به مسابقات کشوری راه پیدا کرده ام ولی متاسفانه مقامی در مسابقات کشوری کسب نکرده ام.

مشوق اصلی شما چه کسی است؟

مشوق اصلی دروهله ی اول پدر و مادرم و بعد دوستان و مربی ام بودند که همیشه مرا حمایت کرده اند و پشتیبان من بودند و علاوه بر این روحیه مبارزه طلبی و تلاش خودم هم باعث موفقیت من شد.

چرا رشته پینگ پنگ را انتخاب کردید؟

علاقه بسیار من به پینگ پنگ باعث شد من به این رشته روی آورم. البته پیشنهاد پدرم هم بی تاثیر نبود.

علاوه بر رشته پینگ پنگ آیا در رشته ورزشی دیگری فعالیت می کنید؟

اغلب وقت من را پینگ پنگ پرمی‌کند و در زمینه پینگ پنگ فعالیت بیشتری داشته ام و همه را از بزرگ وکوچک به این رشته دعوت میکنم ولی گاهی اوقات بدنسازی و والیبال نیز کار می کنم.

مهمترین ویژگی یک ورزشکار پینگ پنگ کار چیست ؟

یک ورزشکار پینگ پنگ باید در هنگام فعالیتش اخلاق ورزشی داشته باشد. اخلاق به این معناست که در هنگام مسابقه جوانمردانه بازی کند و خطائی مرتکب نشود.

به نظر شما جایگاه رشته پینگ پنگ دراستان خراسان جنوبی چگونه است ؟

به همت و تلاش ورزشکاران و مربیان روز به روز جایگاه بالایی دراستان پیدا می کند و هم‌اکنون از استقبال بالایی برخورداراست.

آیا اگر به عقب برگردی باز هم این رشته را انتخاب خواهی کرد؟

بله قطعا این کار را خواهم کرد، این رشته مغز و دست و پا را با یکدیگر هماهنگ می‌کند و باعث می‌شود تا بتوانم در تحصیل هم موفق باشم و هیچگاه لطمه‌ای به درس و مدرسه ام وارد نکرده است.

آیا درمنزل هم تمرین می کنید؟

در خانه هم تمرین می‌کنم و باعث شده است تا برادر و خواهر کوچک ترم هم علاقه‌مند به این رشته بشوند و با یکدیگر در خانه تمرین کنیم ولی تمرین های اصلی من در باشگاه زیر نظر مربی ام انجام می‌شود.

آرزوی امیر مهدی:

یکی از آرزو ها و اهداف من این است که ورزشکاری با اخلاق ، حرفه ای و با استعداد شوم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم و علاقه بسیاری به رشته علوم تجربی دارم زیرا در این درس خواندن می‌توانم کنار درس خواندن ،آزمایشات مختلفی انجام دهم او درباره شغل آینده‌اش می گوید که علاقه دارم متخصص اطفال شوم.

امیرمهدی در آخر گفت : که از مسئولان انتظار داریم تا به نوجوانان بیشتر اهمیت بدهند و توجهات لازم را را به ما ورزشکاران را داشته باشند.

خبرنگار پانا: مهدی بیزادی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار