به مناسبت ایام الله دهه فجر:

مراسم غبار روبي و عطر افشاني مزار شهداء در بخش چهاردانگه برگزار شد

چهاردانگه (پانا) - همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامي مراسم غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا با حضور بخشدار چهاردانگه، معاون عمراني فرمانداري شهرستان اسلامشهر، امام جمعه چهاردانگه و ساير مسئولين در محل گلزار شهداي امام زاده عباس چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۱۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در حاشيه اين مراسم معنوي لطفي طلب، بخشدار چهاردانگه ضمن تبريک پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و اداي احترام به مقام شامخ شهداي والا مقام، گفت: اقتدار و عظمت کنوني کشور مديون خون شهيدان والامقام است و بايد فرهنگ ايثار و شهادت به نسل امروزي به ويژه جوانان انتقال يابد چرا که تنها راه دفاع از هويت ديني و اسلامي ترويج فرهنگ ايثار است و در طول چهل سال گذشته شهداي انقلاب اسلامي با تقديم جانشان از هويت ديني و ملي کشور دفاع کردند.

لطفي طلب افزود: مراسم غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا ، تجديد بيعت مجدد با شهداي گرانقدري است که در شرايط حساس کشور با ايثار گري ها و جانفشاني هاي خود چنان حماسه اي خلق کردند که هر انسان آزاده اي را متحير مي کند.

بخشدار چهاردانگه ضمن تقدير و تشکر از حضور مسئولين در اين مراسم معنوي، گفت: حضور پر شور مسئولين، بسيجيان، ايثار گران، خانواده هاي معظم شهدا و مردم متدين چهاردانگه اين پيام را به همه اعلام مي کند که راه شهيدان همواره ادامه دارد و ملت ايران قدردان فداکاري هاي شهدا و ايثار گران است.

وی خاطر نشان کرد: اميد است ما مسئولان با انجام وظايف و تکاليف قانوني خود در محضر شهدا شرمنده نشويم و با پيروي از مکتب شهدا در کليه امور موفق و سربلند باشيم .

/خبرنگار: بنفشه دمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار