گردهمایی معاونین آموزش متوسطه استان آذربایجان شرقی برگزار شد/

اکرمی: منزلت اجتماعی شاخه های فنی و حرفه ای پایین آورده نشود

معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی تاکید کرد: پوشش حداکثری ارتقاء کیفیت، عدالت آموزشی و پایین نیاوردن منزلت اجتماعی شاخه های فنی و حرفه ای خط قرمز و سیاست اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۶۴۱۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، عاشور اکرمی در گردهمایی معاونین آموزش متوسطه نواحی و مناطق استان بر شفاف سازی منابع مالی ثبت نام و پروژه مهر تاکید کرد و گفت: سیاست ما در حوزه ثبت نام جلوگیری از هرگونه نارضایتی و دوری از هرگونه مسائل حاشیه ای با ثبت نام دانش اموز در نزدیکترین مدرسه است.

معاون آموزش متوسطه ماموریت جاری آموزش و پرورش را در مقطع فعلی کارآموزی و کارورزی و فعالیت های تابستانی عنوان کرد و بر پیگیری و نظارت در جهت تحقق صحیح تاکید داشت.

وی افزود: برنامه تعالی مدیریت در سال آتی در تمامی مدارس اجرایی خواهد شد و ضرورت دارد که چارچوب ها رعایت شود و بحث کشوری بودن این مطلب قابل توجه است.

اکرمی با اشاره به اینکه پژوهشسراهای دانش آموزی موظف به فعالیت دووقته هستند و نباید بعد از ظهرها تعطیل باشند، اضافه کرد: هرگونه جابه جایی و تغییر مکان پژوهشسراها باید با هماهنگی وزارت باشد.

وی سرگروه های آموزشی را در تحقق کیفیت و رشد آموزش موتور محرکه برشمرد و گفت: در انتخاب این افراد باتجربه ترین و علاقمندترین فرد بکارگیری شود.

معاون مدیر کل خاطر نشان ساخت: پوشش حداکثری ارتقاء کیفیت، عدالت آموزشی، پایین نیاوردن منزلت اجتماعی شاخه های فنی و حرفه ای خط قرمز و سیاست اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

گفتنی است، گردهمایی معاونین آموزش متوسطه استان آذربایجان شرقی صبح امروز در خانه معلم شماره 2 تبریز در راستای تشریح سیاست های پروژه مهر تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار