مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

مدارس شهرهای قرمز کرونایی تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام‌ کرد که تمامی مدارس در سه شهرستان قرمز کرونایی استان تعطیل است و آموزش و عوامل اجرایی مدارس نیز حق بازگشایی مدارس را ندارند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شهرهای قرمز کرونایی تعطیل است

علیرضا سعدی پور گفت: تمامی مدارس در شهرستان‌های ساری ، آمل و بهشهر تعطیل بوده و همه مراحل آموزشی در این سه شهرستان باید تا پایان محدودیت های کرونایی به صورت مجازی و غیرحضوری دنبال شود.

وی با بیان اینکه این تصمیم براساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش است، ادامه داد: بازگشایی مدارس در شهرهای قرمز کرونایی باید بر حسب ضرورت و موردی باشد اما هیچ فعالیت آموزشی در آن انجام نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: در شهرستان‌ها و شهرهایی که وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا به رنگ نارنجی و زرد است مدارس باز هستند ولی فقط عوامل اجرایی باید در مدرسه حاضر باشند.

سعدی‌پور حضور معلمان را در مدارس این مناطق غیر ضروری دانست و افزود: معلمان در صورت تشخیص شخصی و برای استفاده از امکانات می‌توانند در مدرسه حاضر شوند اما اجباری برای آن وجود ندارد.

وی در مورد مدارسی کم جمعیت هم گفت: مدارس زیر ۵۰ نفر در شهرستان های قرمز باید تعطیل باشد و در شهرهای دیگر نیز بر اساس روال قبلی بوده و مدارس می‌توانند در صورت برخورداری معلم و دانش آموز از تجهیرات آموزشی کلاس‌ها را به صورت غیر حضوری برگزار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار داشت : دانش‌آموزان فاقد تجهیزات هوشمند در مناطق قرمز کرونایی نیز از طرق بسته‌های آموزشی، آموزش تلویزیونی و یا دریافت درسنامه می‌توانند برای ۲ هفته آینده آموزش را دنبال کنند.

سعدی پور کیفیت کلاس‌های درس شبکه تلویزیونی را مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش از مجرب‌ترین معلمان کشور در این کلاس‌ها استفاده می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار