تداوم پسماندسوزی در برخی نقاط اطراف تهران

تهران (پانا) - سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از اجرای گشت و پایش شبانه به منظور برخورد با تخلفات محیط زیستی در سطح این شهرستان همزمان با فصل سرما خبر داد و گفت این اداره در صورت مشاهده و شناسایی تخلفات زیست محیطی با عاملان آنها برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تداوم پسماندسوزی در برخی نقاط اطراف تهران

به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان تهران، علیرضا فاضلی ادامه داد: با توجه به احتمال تخلفات زیست محیطی از سوی افراد سودجو، در خارج از وقت اداری و ساعات پایانی شب، ماموران این اداره شب گذشته به منظور بررسی وضعیت زیست محیطی شهرستان و فعالیت واحدهای مستقر در حوزه استحفاظی شهرهای نسیم شهر و گلستان و مناطق اورین، خیرآباد، بلوار پایانه، ریه، امامزاده باقر،سبزدشت، شهرک های صنعتی قلعه میر و بهاریه را مورد پایش قرار دادند.

وی افزود: طی گشت شبانه مذکور ۱۰واحد ریخته گری مورد بررسی کارشناسان این اداره قرار گرفت و یک واحد مفتول کشی نیز شناسایی شد.

فاضلی با اشاره به مشاهده فعالیت آلاینده سه واحد ریخته گری در شهرک صنعتی قلعه میر در این گشت و پایش تصریح کرد: هرچند این واحدهای ریخته گری مجهز به سیستم های فیلتراسیون هوا است اما عملکرد نامناسب سیستم ها موجب انتشار آلودگی می شود که براین اساس اخطاریه قانونی در خصوص اصلاح عملکرد سیستم ها برای این واحدها صادر شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در پایان ضمن بیان مشاهده و اطفای ۱۰ مورد پسماندسوزی بدون حضور عاملان تاکید کرد: این اداره با اجرای گشت و پایش های شبانه روزی، در صورت مشاهده و شناسایی تخلفات زیست محیطی با عاملان آنها برخورد قاطع و قانونی می کند و شهروندان نیز در صورت برخورد با اینگونه موارد موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار