مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

دوره آموزش مجازی طرح آموزش و توسعه فرهنگ نماز برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره آموزش مجازی طرح آموزش و توسعه فرهنگ نماز ویژه معلمان پایه سوم ابتدایی دختران در سال تحصیلی ۱۳۹۹ ۱۴۰۰ از طریق سامانه ltms خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش مجازی طرح آموزش و توسعه فرهنگ نماز برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی ، محمدرضا مسیب زاده گفت: با عنایت به شرایط پیش آمده در کشور و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح کشور دوره های مجازی برای معلمان فرهنگیان و دانش آموزان طراحی و تدوین شده است. ما نباید در قبال آموزش ها حتی در این شرایط منفعل باشیم به همین دلیل آموزش های حضوری سال های گذشته را به سمت آموزش‌های مجازی برده‌ایم.

مسیب زاده با اشاره به برگزاری دوره ها به صورت کاملاً مجازی گفت : انتظار داریم مخاطبان هر دوره نیز مشارکت جدی در این دوره ها داشته باشند. دوره آموزش مجازی طرح آموزش و توسعه فرهنگ نماز ویژه معلمان پایه سوم ابتدایی دختران شامل ۴۵ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای که جمعاً ۴۵۰ دقیقه کلیپ است و توسط همکاران ما تهیه تدوین و بارگذاری شده است. مخاطبین این طرح معلمان پایه سوم ابتدایی دختران هستند که در این دوره تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده می توانند شرکت داشته باشند و مدت آموزش آن ۱۶ ساعت است.

مدیرکل قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش با اشاره به زمان اجراء این طرح گفت: استانها می‌توانند تا تاریخ 27/9/99 متناسب با ظرفیت ها و شرایط های استانی زمان ثبت نام مطالعه محتوا و آزمون را اجرا کنند. سهمیه اختصاصی برای هر استان بر اساس تعداد مناطق و نواحی هر استان و برای هر منطقه حداکثر ۳۰ نفر است پس از پایان دوره نیز گواهینامه ها صادر خواهد شد.

وی با اشاره به سرفصل های این دوره افزود: آموزش احکام عملی نماز، روش ها و قالب های بیان احکام، نماز و خانواده، آثار نماز، شیوه های دعوت به نماز ، اصول دعوت به نماز، نقش معلمان و دبیران در تربیت دینی و نماز سرفصل های این دوره آموزشی هستند که محتوای آن ها در کانال قرآن و عترت نماز به آدرس parvareshi1 @ بارگذاری شده است. در خاتمه جادارد از زحمات بیدریغ عزیزان ستاد اقامه نماز کشور و همکاران عزیز مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری و همچنین حمایت های معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار