معاون پژوهش برنامه ریزی و مدیریت منابع اداره کل آموزش پرورش شهرستان های استان تهران :

ضرورت توجه به مسائل پژوهشی متناسب با استانداردهای روز دنیا

تهران(پانا)- معاون پژوهش برنامه ریزی و مدیریت منابع اداره کل آموزش پرورش شهرستان های استان تهران درجلسه کارگروه پژوهشی استان که با حضور اعضا برگزار شد، بر ضرورت توجه به مسائل پژوهشی متناسب با استانداردهای روز دنیا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به مسائل پژوهشی متناسب با استانداردهای روز دنیا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای بند( ز ) تبصره ۹قانون بودجه سال ۹۹کشور مبنی بر اختصاص یک درصد از اعتبارات هزینه ای تخصیص یافته به دستگاه‌های اجرایی به امور پژوهشی و توسعه فناوری در چهارچوب دستورالعمل ابلاغی سازمان برنامه و بودجه کشور جلسه کارگروه پژوهشی استان برگزار شد.

او با تاکید بر لزوم اجرای امور پژوهشی متناسب با استانداردهای روز دنیا اظهار کرد: در دنیای امروز بدون کار پژوهشی نمی توان به نتایج قابل توجهی دست یافت ، چرا که بر پایه یک پژوهش درست و بر مبنای علمی است که می توان به یک برنامه ریزی اصولی در امور دست یافت.

بهارلو با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ضرورت توجه به آموزش مجازی ، تصریح کرد: شبکه شاد، فناوری اطلاعات وتولید محتوای آموزش های مجازی از جمله مواردی است که در این شرایط می توان بر آن متمرکز شد و با استفاده از این ظرفیت قانونی در حوزه پژوهش می توان به دستاوردهای مهمی دست یافت و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار