ولی پوری: محتوای خوب باید دغدغه تشکل ها در برنامه روز دانش آموز باشد

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی تشکل های دانش آموزی با حضور مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران با حضور روسای تشکل های دانش آموزی شهر تهران در محل تالار فرهنگ شهر تهران تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ولی پوری: محتوای خوب باید دغدغه تشکل ها در برنامه روز دانش آموز باشد

مجتبی ولی پوری در این نشست با اشاره به اهمیت 13آبان و اهمیت معرفی آرمان های انقلاب به دانش آموزان گفت: با توجه به شیوع کرونا باید تلاش کنیم که از اهمیت این روز کاسته نشود، زیرا دانش آموزان این روز را متعلق به خودشان می دانند و باید بدانند که فلسفه این روز چیست. از این رو برنامه های مورد نظر باید به لحاظ محتوایی غنی باشد. با توجه به اینکه شرایط کرونا را داریم و بسیاری از دانش آموزان ما بصورت مجازی و آنلاین و در بستر شبکه شاد در این مراسم حضور دارند باید محتوای موثر و غنی ارائه شود.
وی افزود: با توجه به هم زمانی این روز با میلاد با سعادت حضرت رسول (ع) باید در محتوای برنامه ها این مساله را مورد نظر داشته باشیم.
ولی پوری گفت: این روز اتحاد و هم افزایی تشکل ها و ارگان های حاضر در برنامه اهمیت دارد.
معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اشاره به استفاده از نمادها در این روز گفت: تلاش شود در استفاده از این نمادها موضوع استکبارستیزی، دغدغه های دانش آموزی و موضوع میلاد حضرت رسول و مساله تحریم ها در این شرایط کرونا در آشنایی دانش آموزان با دشمنان اسلام تاثیرگذار است.
وی با اشاره به برنامه های اجرایی پیش رو گفت: دسترسی دانش آموزان از طریق شاد به برنامه مهم است و باید حتما اطلاع رسانی شود. همچنین راه اندازی پویش ها از سوی تشکل ها بسیار اهمیت دارد اما اگر این پویش ها یکی شود قطعا هم افزایی بیشتری دارد. اما اگر هر تشکلی پویش خودش را دارد حتما تشکل های مختلف پویش های یکدیگر را معرفی کنند تا اطلاع رسانی عمومی به همه دانش آموزان انجام شود.
وی افزود: تهیه کلیپ های جذاب از فعالیت های دانش آموزی تشکل های مختلف دارای اهمیت است.

در ادامه نشست عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران، محمدعلی صمیمی، رییس اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی شهر تهران و کمره ئی زاده، مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه محمد رسول الله (ص) هرکدام درباره برنامه های تشکل ها برای دانش آموزان در روز دانش آموز سخن گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار