مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری پویش دانش آموزی هشتگ ۱۳ آبان در بستر شبکه شاد

تبریز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از برگزاری پویش دانش آموزی هشتگ ۱۳ آبان در بستر شبکه شاد به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش دانش آموزی هشتگ ۱۳ آبان در بستر شبکه شاد

صمد علیزاده بیان کرد: نظر به اهمیت نقش سازمان دانش آموزی در گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز دانش آموز و با توجه به شرایط کنونی و عدم توفیق در برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، فضای مجازی به ویژه شبکه شاد بهترین فرصت برای حضور حداکثری دانش آموزان است.

وی در ادامه از برگزاری پویش دانش آموزی هشتگ ۱۳ آبان خبر داد و گفت: دانش آموزان پیشتاز می‌توانند بر اساس محورهای اعلام شده، محتوای تصویری شامل فیلم و عکس را تولید و از طریق سازمان دانش آموزی شهرستان و یا منطقه خود به سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) کانال سازمان دانش آموزی در بستر شبکه شاد، حداکثر تا دهم آبان ماه ارسال کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی افزود: اجرای سرود ۱۳ آبان، معرفی اسناد بجا مانده از لانه جاسوسی آمریکا، معرفی فهرست جنایات ضد بشری آمریکا، معرفی ۱۳ آبان ۵۷ و نهضت انقلابی دانش آموزان، معرفی الگوهای دانش آموز انقلابی همچون شهید فهمیده، بهنام محمدی و سایر شهدای دانش آموز و معرفی ویژگی‌های امت پیامبر (ص) با تاکید بر محور اخلاق، مهرورزی و حفظ وحدت مسلمین، محورهای این پویش دانش آموزی هستند.

علیزاده ادامه داد: در خصوص اجرای سرود، دانش آموزان می‌توانند با تمرین سرود ۱۳ آبان که در کانال ساپ ارائه می‌شود موزیک آن را با استفاده از هدفون و یا هندزفری گوش داده و سرود را با صدای خود و بدون موزیک اجرا و با موبایل و قاب عمودی ضبط و کلیپ آن را ارسال کنند.

وی اضافه کرد: از آثار دریافتی توسط دانش آموزی کشور، یک کلیپ از مجموع کلیپ‌های دریافتی در قالب یک سرود همگانی و با تصویر دانش آموزان پیشتاز در کانال‌های مختلف شاد و در روز ۱۳ آبان ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار