رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد

اجرای طرح «آمران سلامت» هلال احمر از فردا

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر در پی فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد مقابله کرونا، از اجرای طرح آمران سلامت از فردا در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح «آمران سلامت» هلال احمر از فردا

کریم همتی اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد مرکزی مقابله با بیماری کرونا، جمعیت هلال احمر از فردا(دوشنبه پنجم آبان) طرح آمران سلامت را در کل کشور اجرا می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: در طرح آمران سلامت از ظرفیت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استفاده خواهد شد. این طرح به صورت همزمان در مراکز استان‌ها و مراکز شهرستان‌های کشور اجرا خواهد شد و در آن تمام ظرفیت به کار گرفته شده برای آموزش همگانی و همراه کردن مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از این بیماری همه‌گیر به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود اگر کمبودی در حین اجرای طرح وجود دارد در زمینه ماسک و لوازم حفاظت شخصی در اختیار مردم قرار بگیرد.

همتی با اشاره به کمک‌های معیشتی با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: از محل کمک‌هایی که به هلال احمر شده است، 80 هزار بسته غذایی در طی این 10 روز در بین افراد نیازمند در سراسر کشور توزیع خواهد شد و کماکان جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که رابطی بین افراد دارا و نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار