معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان:

طبق بازدیدهای انجام شده، وضعیت بهداشتی مدارس استان کرمان مطلوب ارزیابی می شود

کرمان(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیرکل و اعضای شورای معاونان با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، گفت بر اساس بازدیدهای انجام شده، وضعیت بهداشتی مدارس مطلوب ارزیابی می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
طبق بازدیدهای انجام شده، وضعیت بهداشتی مدارس استان کرمان مطلوب ارزیابی می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، ماشاالله میرزاحسینی افزود: در بازدیدهایی که توسط همکاران ما در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان و تیم بازرسی استانداری، همچنین نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مدارس انجام شده، وضعیت بهداشتی مدارس از نظر پیشگیری ابتلا به بیماری کرونا مطلوب ارزیابی شده است. ضمن این که در روزهای گذشته هم کاروان هایی از مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده به مدارس استان ارسال شده است.

وی یک بار دیگر بر حساسیت مدیران مدارس بر رعایت شیوه نامه بهداشتی در مدارس، توجه به فاصله فیزیکی و شستشوی مرتب دستان دانش آموزان و استفاده از ماسک تاکید کرد و گفت: هر گونه تعطیلی احتمالی کلاس یا مدرسه ای، همین طور موارد احتمالی ابتلای دانش آموزان یا معلمان به بیماری کرونا، در هر نقطه از استان بایستی طبق فرم ها و بخشنامه های ارسال شده، به آموزش و پرورش اطلاع داده شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: از درخواست تحرک و انجام فعالیت های بدنی از دانش آموزان طی آموزش مجازی نباید غافل شد تا بعد از عادی شدن شرایط شاهد دانش آموزانی افسرده با اضافه وزن نباشیم.

میرزاحسینی از آغاز طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) خبر داد و گفت: اطلاعات دانش آموزان باید در سامانه سناد بارگذاری شود و مسئول اصلی ثبت قد و وزن دانش آموزان، معاونان اجرایی مدارس هستند و مسئولیت نهایی با مدیران مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار