حسین نوری: هر کسی لایق باشد به مسابقات جهانی می‌رود و بهترین مدال را می‌گیرد

تهران (پانا) - ملی‌پوش وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران که به کرونا ویروس مبتلا شده بود، وضعیت فعلی خود را با آغاز تمرینات تیم ملی خوب ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
حسین نوری: هر کسی لایق باشد به مسابقات جهانی می‌رود و بهترین مدال را می‌گیرد

حسین نوری دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: خدا را شکر پس از پشت سر گذاشتن شرایط بسیار سخت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، با دعای خیر مردم و لطف عزیزان هم اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برم.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم‌های ملی کشتی به مدت 7 ماه تعطیل بود و خوشحالم که پس از این مدت در اولین اردو حضور دارم و تمرینات دوباره شروع شده است.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 87 کیلوگرم در مورد شرایط جسمانی و فنی خود تصریح کرد: شرایطم خوب است و امکانات خوبی هم در اردو در اختیار داریم. خوشبختانه شرایطم روز به روز بهتر می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه پروتکل‌های بهداشتی و شرایط قرنطینه به خوبی در اردو رعایت می‌شود خاطرنشان کرد: کادر فنی تمرینات خوبی را در نظر گرفته و شرایط اردویی هر کشتی‌گیری که بهتر باشد و هرکس که لایق‌تر باشد راهی رقابت‌های جهانی خواهد شد و بهترین مدال را هم کسب خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار