مسابقه های مجازی ویژه هفته ملی کودک در نیشابور برگزار می شود

نیشابور (پانا)- سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، دبیرخانه شهر دوستدار کودک ، شورای اسلامی شهر وشهرداری نیشابور مسابقه های مجازی ویژه هفته ملی کودک را برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه های  مجازی  ویژه هفته ملی کودک در نیشابور برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان نیشابور، ابوالقاسم اثنی عشری مشاور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و دبیر شهر دوستدار کودک شهر نیشابور اظهار کرد: امسال 12 الی 17 مهرهفته ملی کودک با شعار " آینده را باید ساخت " برگزار که در نیشابور نیز با هماهنگی دستگاه‌های مسئول مجموعه برنامه ها و مسابقه های مجازی را برگزار می کنند.

وی گفت: مسابقه عکاسی با عناوین " وقتی که همه با هم خندیدیم"، "اربعین در خانه" و " پاییز نیشابور من " و مسابقه نقاشی با عنوان " من این جوری دوست دارم که ... " (کوچه خونه ی ما) برگزار می شود.

دبیر شهر دوستدار کودک شهر نیشابور خاطرنشان کرد: همچنین مسابقه خاطره نویسی با عنوان" کودکی پدربزرگ و مادربزرگم" و مسابقه فیلم های 90 ثانیه ای در قالب " بازی های گروهی در خانه" و "اجرای نمایش عروسکی در خانه " از جمله این برنامه هاست.

اثنی عشری یادآور شد: علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس @farhangi_ney تا پایان مهر99 ارسال کنند، که سه جایزه یک میلیون ریالی به نفرات برتر هر رشته اهداء خواهد شد.

مشاور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و دبیر شهر دوستدار کودک شهر نیشابور تصریح کرد: این مسابقات توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، دبیرخانه شهر دوستدار کودک، شورای اسلامی شهر و شهرداری نیشابور مسابقه های مجازی ویژه هفته ملی کودک را برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار