ترامپ بعد از ترخیص درباره کرونا چه گفت؟

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری آمریکا عصر روز دوشنبه (به وقت واشنگتن) بیمارستان والتر رید در حومه واشنگتن را ترک کرد و به کاخ سفید بازگشت، او پیامی ویدئویی منتشر کرد و به مردم آمریکا گفت واهمه‌ای از این ویروس نداشته باشند. ترامپ همچنین گفت واکسن کرونا همین روزها بیرون می‌آید.

کد مطلب: ۱۱۲۸۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ بعد از ترخیص درباره کرونا چه گفت؟

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که صبح روز پنجشنبه ابتلای خود را به ویروس کرونا اعلام کرده بود و روز جمعه به دلیل وخامت اوضاع به بیمارستان نظامی والتر رید در حومه واشنگتن منتقل شده بود، عصر روز دوشنبه (به وقت واشنگتن) از بیمارستان مرخص شد و به کاخ سفید بازگشت.

همزمان ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهوری آمریکا هم خبر داد که وی قصد دارد در مناظره دوم که تا 9 روز دیگر برگزار می‌شود شرکت کند. دومین مناظره انتخاباتی ترامپ با جو بایدن قرار است که روز 15 ماه جاری میلادی (24 مهر) در میامی برگزار شود.

اما دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا بعد از ترخیص و انتقال از بیمارستان نظامی والتر رید به کاخ سفید یک پیام ویدئویی در توئیتر منتشر کرد:

«من تازه از بیمارستان والتر رید مرخص شده‌ام. بیمارستان خیلی خاصی بود، پزشکان، پرستاران، مسئولان پذیرش بیمارستان و من درس‌های زیادی از ویروس کرونا آموختم. من درس‌های زیادی از کووید-19 آموخته‌ام، از مردم کشورم می‌خواهم که هیچ واهمه‌ای از کرونا نداشته باشند. از کادر درمان بیمارستان والتر رید ممنونم، بعد از سه روز بستری در این بیمارستان نظامی بهتر از هر زمان دیگری در زندگی‌ام هستم. یک مسئله‌ای وجود دارد و اینکه به این ویروس اجازه ندهید بر شما چیره شود. از آن نترسید...ما بهترین تجهیزات پزشکی را در اختیار داریم. ما بهترین داروها را در اختیار داریم که اخیراً تولید شده است. ما این (ویروس) را شکست می‌دهیم. حالم اصلا خوب نبود. از دو روز پیش حالم بسیار خوب شده است و بهتر از هر زمانی در کل زندگی‌ام هستم، بهتر از ۲۰ سال پیش هستم. اجازه ندهید (این ویروس) بر شما چیره شود و اجازه ندهید زندگی شما را بگیرد. اجازه ندهید چنین چیزی رخ دهد. ما عالی‌ترین کشور جهان هستیم. ما بازمی‌گردیم ما مجدداً به کار بازمی‌گردیم. من بعنوان رهبر مجبورم که بازگردم، اینجا ایستاده‌ام. می‌دانم که خطر وجود دارد. من مقابل شما ایستاده‌ام. من اداره امور را انجام دادم. هیچ رهبری کاری که من کردم را انجام نمی‌دهد. می‌دانم خطر دارد اما اشکالی ندارد. حالا بهترم و شاید ایمن باشم. نمی‌دانم اما اجازه ندهید زندگی شما را تحت سلطه قرار دهد. بیرون بیایید و مراقب باشید. ما بهترین داروها را در اختیار داریم. واکسن (کرونا) همین روزها بیرون می‌آید. از شما و والتر رید ممنونم.»

ترامپ در حالی از مردم کشورش درخواست کرد که از کروناویروس واهمه‌ای نداشته باشند، بیرون بیایند و وعده واکسن داده است که طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون بیش از ۲۱۰ هزار آمریکایی قربانی این ویروس ناشناخته شده‌اند و بیش از ۷.۴ میلیون نفر دیگر به آن آلوده شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار