مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

توزیع 4 هزار بسته گوشت نذری بین مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - در آستانه اربعین سید وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، با تعامل و هم افزایی با حسینیه اعظم زنجان 4 هزار حواله گوشت نذری در قالب پویش مرحله دوم ایران همدل، برای توزیع بین مددجویان تحت حمایت در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۸۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 4 هزار بسته گوشت نذری بین مددجویان زنجانی

با تشریح کمک های مردمی در پویش مرحله دوم ایران همدل گفت: با اجرایی شدن طرح "اطعام حسینی" در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل و با هدف کمک به خانواده های تحت حمایت، از ابتدای ماه محرم تاکنون 118 هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از 19 میلیارد و 514 میلیون ریال بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند در استان زنجان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تهیه و توزیع‌شده است.
وی همچنین گفت: تعداد 35 هزار و 605 بسته‌ معیشتی نیز شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه‌فرنگی، گوشت و ماکارونی به ارزش بیش از 47 میلیارد ریال در قالب طرح "احسان حسینی" از دهه اول ماه محرم با مشارکت و هم‌افزایی خیرین و مراگز نیکوکاری در راستای تأمین بخشی از مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند، توسط کمیته امداد امام (ره) به نیازمندان استان اهدا شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به توزیع گوشت نذری بین مددجویان گفت: با مشارکت حسینیه اعظم زنجان 4 هزار بسته گوشت نذری اهدایی حسینیه اعظم زنجان در قالب پویش ایران همدل در بین خانواده های تحت حمایت استان توزیع شده است.
وی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در روند قربانی و توزیع گوشت‌های نذری گفت: در بسته بندی و توزیع اقلام معیشتی بین خانواده های تحت حمایت به ویژه گوشت نذری علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه های پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس توسط مددکاران خانواده به جامعه هدف یاداوری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار