کانال خبرگزاری پانا در شبکه شاد راه‌اندازی شد

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی از راه‌اندازی کانال خبرگزاری پانا برای انعکاس اخبار در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگیان و دانش‌آموزان در شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کانال خبرگزاری پانا در شبکه شاد راه‌اندازی شد

اسماعیل بحری‌زاده در گفت‌وگو با پانا درباره راه‌اندازی کانال خبرگزاری پانا در شبکه دانش‌آموزی شاد گفت: به همت تیم فنی شاد و همکاران‌، امروز کانال خبرگزاری دانش‌آموزی پانا وابسته به سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در شبکه دانش‌آموزی شاد راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شبکه شاد قریب به ۱۱ میلیون عضو دانش‌آموز و فرهنگی و با احتساب اولیای دانش‌آموزان بیش از ۴۰ میلیون نفر مخاطب دارد، خبرگزاری پانا که تنها خبرگزاری دانش‌آموزی جهان است، با ایجاد این کانال سعی می‌کند، اخبار حوزه‌های مختلف به ویژه اخبار حوزه آموزش و پرورش، معلمان و دانش‌آموز را به جامعه عظیم و ارزشمند مخاطبان خود منعکس کند.

وی عنوان کرد: با توجه به راه‌اندازی شبکه شاد و رسالت خبرگزاری پانا مبنی بر اطلاع رسانی و نشر اخبار در حوزه فرهنگیان و دانش‌آموزان، این مژده را به خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان می‌دهیم که کانال خبرگزاری در شبکه شاد راه‌اندازی شده است تا دانش‌آموزان و اولیای آنان با سرعت، سهولت و در فضایی امن به اخبار ویژه خود دست یابند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی اضافه کرد: آدرس کانال جدید خبرگزاری پانا panaofficial است و علاقه‌مندان می‌توانند برای مراجعه به اخبار این کانال، در کانال معاونت پرورشی و فرهنگی، سپس کانال سازمان دانش‌آموزی و کانال ویژه خبرگزاری پانا عضو شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار